• is het waar dat toho volgend jaar september terug komt, in nederland. met een concert in de HMH in a'dam ? ;o
    vriendinne zeggen van wel, en andere zegge; neeh, is niet waar. denk vraag hier maar, hier zal k er wel achter kome XD
    danke shön <3

    WHAHA x3

    IK ZIE T AL VOOR ME.

    Bill: GOEDEAVOND PUBLIEK ,, tom? waars t publiek?
    Tom haalt schouders op.
    Wij: AANVALLUH!!!!!!!!

    *Bespring*

    Lig k dr bovenop Bill: ALTIJD AL WILLEN DOEN x3
    Bill: Ben jij Publiek x3?
    Ik: Uhu x3

    WHAHA x3

    IK ZIE T AL VOOR ME.

    Bill: GOEDEAVOND PUBLIEK ,, tom? waars t publiek?
    Tom haalt schouders op.
    Wij: AANVALLUH!!!!!!!!

    *Bespring*

    Lig k dr bovenop Bill: ALTIJD AL WILLEN DOEN x3
    Bill: Ben jij Publiek x3?
    Ik: Uhu x3

    whaha x3 x3


    We can only learn to love by loving.

    Ja maar Julie zit al in mijn rugzak =D


    I recycle my thoughts.

    Ja maar Julie zit al in mijn rugzak =D


    Nou simpel:


    Rugzak open, julie druit, georg drin, tasje dicht x3

    (...)

    Nou simpel:


    Rugzak open, julie druit, georg drin, tasje dicht x3


    O.o JIJ GENIAAL x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O.o JIJ GENIAAL x3



    Vind je >.< ?

    (...)


    Vind je >.< ?


    Uwhh.. Neuh x3

    maar jij wel geweldig x3 x3 want da ben ik ook x3 dus x3


    We can only learn to love by loving.

    Georg kijkt verbaasd naar Bill, Tom en Gustav. 'Waar the hell is het publiek?' Roept Bill. Georg loopt naar voren en kijkt naar het lege halletje. Zachtjes fluisterd Eva; '3, 2, 1.. GO!' Op dat moment springen Eva en "het publiek" op het podium. Eva trekt een sprintje richting Georg en bespringt hem. Georg valt achterover. Zijn bassgitaar valt naast zijn hoofd, kapot. 'WHAT THE..' Gilt Georg. Eva likt over zijn wang. Op dat moment komt Julie haar hoofd uit de rugzak. 'Zijn we er al?' Vraagt ze. Eva knikt. Julie kijkt met grote ogen naar Georg. Georg kijkt nog steeds geschrokken naar Eva. Julie brengt haar hoofd dichter bij Georg en fluisterd; 'Weet jij misschien waar de wc is?' Georg wijst haar de weg. Terwijl Julie naar de wc is, kruipt Eva van Georg af, en zoekt Saki. Bill, Tom en Gustav liggen alle drie ook op de grond. Op dat moment komt Julie terug met Saki. Ze heeft hem vastgebonden. 'AANVALLEN!' Gilt Eva.

    En ze leefden nog lang en gelukkig.
    Alhoewel. Tokio Hotel wel, maar Saki niet. *Gnagnagna*


    I recycle my thoughts.

    x3 en toen was het sitl
    en das saia

    DUUSS

    EVA OF EVY OF IEMAND SPREEK x3


    We can only learn to love by loving.


    THE END.


    I recycle my thoughts.

    Georg kijkt verbaasd naar Bill, Tom en Gustav. 'Waar the hell is het publiek?' Roept Bill. Georg loopt naar voren en kijkt naar het lege halletje. Zachtjes fluisterd Eva; '3, 2, 1.. GO!' Op dat moment springen Eva en "het publiek" op het podium. Eva trekt een sprintje richting Georg en bespringt hem. Georg valt achterover. Zijn bassgitaar valt naast zijn hoofd, kapot. 'WHAT THE..' Gilt Georg. Eva likt over zijn wang. Op dat moment komt Julie haar hoofd uit de rugzak. 'Zijn we er al?' Vraagt ze. Eva knikt. Julie kijkt met grote ogen naar Georg. Georg kijkt nog steeds geschrokken naar Eva. Julie brengt haar hoofd dichter bij Georg en fluisterd; 'Weet jij misschien waar de wc is?' Georg wijst haar de weg. Terwijl Julie naar de wc is, kruipt Eva van Georg af, en zoekt Saki. Bill, Tom en Gustav liggen alle drie ook op de grond. Op dat moment komt Julie terug met Saki. Ze heeft hem vastgebonden. 'AANVALLEN!' Gilt Eva.

    En ze leefden nog lang en gelukkig.
    Alhoewel. Tokio Hotel wel, maar Saki niet. *Gnagnagna*


    O.o DIES GOEDD

    x3


    We can only learn to love by loving.

    WHAHAHA x3


    IK SPREEK AL !

    Georg kijkt verbaasd naar Bill, Tom en Gustav. 'Waar the hell is het publiek?' Roept Bill. Georg loopt naar voren en kijkt naar het lege halletje. Zachtjes fluisterd Eva; '3, 2, 1.. GO!' Op dat moment springen Eva en "het publiek" op het podium. Eva trekt een sprintje richting Georg en bespringt hem. Georg valt achterover. Zijn bassgitaar valt naast zijn hoofd, kapot. 'WHAT THE..' Gilt Georg. Eva likt over zijn wang. Op dat moment komt Julie haar hoofd uit de rugzak. 'Zijn we er al?' Vraagt ze. Eva knikt. Julie kijkt met grote ogen naar Georg. Georg kijkt nog steeds geschrokken naar Eva. Julie brengt haar hoofd dichter bij Georg en fluisterd; 'Weet jij misschien waar de wc is?' Georg wijst haar de weg. Terwijl Julie naar de wc is, kruipt Eva van Georg af, en zoekt Saki. Bill, Tom en Gustav liggen alle drie ook op de grond. Op dat moment komt Julie terug met Saki. Ze heeft hem vastgebonden. 'AANVALLEN!' Gilt Eva.

    En ze leefden nog lang en gelukkig.
    Alhoewel. Tokio Hotel wel, maar Saki niet. *Gnagnagna*



    WOUW :D

    Sorry, soms moet ik mijn inspiratie kwijt in een kort verhaaltje.


    I recycle my thoughts.

    x3 x3

    saki = sielwg in verhaal x3

    ACH BOEIT ME NIE


    We can only learn to love by loving.