• is het waar dat toho volgend jaar september terug komt, in nederland. met een concert in de HMH in a'dam ? ;o
    vriendinne zeggen van wel, en andere zegge; neeh, is niet waar. denk vraag hier maar, hier zal k er wel achter kome XD
    danke shön <3

    ik zou het niet weten......
    maar hoop natuurlijk van wel (A)


    i like cookies :Y)

    I HOPE SO!

    en dn gaa iiCk dr lekker wel heen ^^

    Gaak weer bivakeren van te voren o.o

    Wie doet dr mee :P?

    I HOPE SOO x3

    dan komk er wel denk ik x3 x3
    stoerheid x3

    ^^ mr dan wilk wel quizletsisters sien daar x3 gheghe gak iedereens naam gillen daar x3 oehh x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik hoop van wel :D Maar dan zal het wel heel snel uitverkocht zijn, dan moeten ze gewoon 2 dagen achter elkaar in NL spelen^^ Moet van mij (A) xD


    Sweet dreams will come true.

    Gaak weer bivakeren van te voren o.o

    Wie doet dr mee :P?


    Uwhh x3 ikke nie ik kom pas op de dag zelf x3 tussen 4 en 6 s'ochtends i think x3


    We can only learn to love by loving.

    Ook goed xD


    K Kan wel n plekje voor je vrij houden fzeu?:O

    mochten dr mensen uit zweden ofzo komen (serieus, in essen op 04-11-07 waren dr mensen uit zweden, noorwegen, zwitserland en duitsland en nederland x3)

    Ook goed xD


    K Kan wel n plekje voor je vrij houden fzeu?:O

    mochten dr mensen uit zweden ofzo komen (serieus, in essen op 04-11-07 waren dr mensen uit zweden, noorwegen, zwitserland en duitsland en nederland x3)



    O.o graag dan x3 gheghe gak de hele tijd jouw lastigvalle met myn hyperheid << ik by 14-06-08 uit verveling hele zak rood/witte snoepjes op de kop geset en geteld waar er meer van waren x3


    We can only learn to love by loving.

    Volgens mij niet.
    Maar er is wél sprake van wéér een concert op (4?) Maart. De datum is nog niet zeker, en het schijnt weer in Ahoy.
    Wie gaat er dan?
    Als het zo is hè!


    -

    Volgens mij niet.
    Maar er is wél sprake van wéér een concert op (4?) Maart. De datum is nog niet zeker, en het schijnt weer in Ahoy.
    Wie gaat er dan?
    Als het zo is hè!


    ikke denk ik dan wel x3
    myn ouders betalen tog x3 x3

    maar moet weg word anders vermoord doro bose maa


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou ff van uitgaan van niet, want anders ben je teleurgesteld als ze niet komen :P

    (...)

    O.o graag dan x3 gheghe gak de hele tijd jouw lastigvalle met myn hyperheid << ik by 14-06-08 uit verveling hele zak rood/witte snoepjes op de kop geset en geteld waar er meer van waren x3



    Eukiiee Dan ^^

    Gezellig xD
    Hoeveel waren t dr dn?:O

    Volgens mij niet.
    Maar er is wél sprake van wéér een concert op (4?) Maart. De datum is nog niet zeker, en het schijnt weer in Ahoy.
    Wie gaat er dan?
    Als het zo is hè!



    Ik gaa dn:P
    Jij ook?

    Iemand zei dat ze etegen Maart/April terug zouden komen, en die had connecties met Universal ofzo..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hehe, 'k heb ook gehoord dat ze in Januari naar België komen,
    dat ze in Februari naar NL komen, maar ook weer in Maart.
    Van mij mogen ze al die maanden komen heurr :D


    "...she made her home in between the pages of books."