• Hoi!
    Ik wil graag een nieuwe serie maken, maar vinden mensen het vervelend of moeilijk te snappen als er Paarden in voorkomen? Want daar wou ik dan graag een verhaaltje mee schrijven, en natuurlijk ook met Tom, maar dat is logisch. Dus wat vinden jullie daarvan? Moet ik beginnen?
    Het gaat dan over dat je Tijdens een bosrit van je paard valt met je arm in de Prikkeldraad, Je arm word opengescheurd en je bloed vreselijk, je paard rent weg en je blijft alleen achter. Tom vind je bewusteloos en brengt je naar het ziekenhuis.Iets in die richting word het het kan nog veranderen hoor. Dus:

    - vind je het paardending vervelend?
    - vind je het verhaal leuk?
    - Weet je misschien nog een betere Titel?
    - Ga je hem proberen als ie er is?

    'Xxx.. (K)


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    - vind je het paardending vervelend?
    Ik hou gewoon niet van paarden x'D
    - vind je het verhaal leuk?
    Het idee is goed. Alleen vind k wel dat je het een beetje langzaam moet brengen. niet van. je valt van je paard. bloed dood, valt flouw je word wakker en ziet tom.. x'D als je me snapt
    - Weet je misschien nog een betere Titel?
    hmm.. weet geen betere titel, ookal is deze best wel.. standaard ofzo?! K heb m vaker gezien.
    - Ga je hem proberen als ie er is?
    Joaah. als je schrijfstijl goed is x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Als ie der is maak ik hem (misschien)

    - vind je het paardending vervelend?

    heb nie so op paardjes mr da maak nei uit

    - vind je het verhaal leuk?

    denk het wel mr idd wat Lotte segt x3

    - Weet je misschien nog een betere Titel?

    nopp
    - Ga je hem proberen als ie er is?
    mis.


    We can only learn to love by loving.

    maar vinden jullie het paardendingetje zo irritant dat jullie hem waarschijnlijk niet maken?
    En weten jullie echt geen andere titel? deze vind ik zo afgezaagd -.-'


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    mensen..?


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    - vind je het paardending vervelend?

    niet vervelend, maar zou er zelf dus echt níet voor kiezen, maar misschien wordt het tijd voor wat nieuws;)
    - vind je het verhaal leuk?
    jups, moet alleen niet té afgezaagd worden dat ze metéén verliefd worden, of van: je ligt in het ziekenhuis en Tom geeft je kaartjes voor het concert van vanavond-_-" dat is zooo ontzettend dom xD
    - Weet je misschien nog een betere Titel?
    uhm, ik ben aan het nadenken, want ik vind het niet echt leuk, omdat deze een beetje op mijn titel lijkt xD
    Left alone and when darkness came, you came too :P
    like, als je bewusteloos bent, wordt alles zwart xD
    - Ga je hem proberen als ie er is?
    jup, als je mij dan ff berichtje stuurt dat ie er is ^^


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Dat met paarden vind ik niet vervelend, wel vernieuwend. Maar je moet niet overdrijven, denk ik. XD

    ik weet dat ik niet alle vragen beantwoord ghad, maar ik wil hem wel proberen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nee, het komt ook alleen in het eerste stukje, want daarna is of haar paard dood (-.-') of ze durft niet meer te rijden daar ben ik nog niet helemaal uit. maar het is dus alleen het eerste stukje


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    en weet er echt niet iemand een nieuwe titel?


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3