• is het waar dat toho volgend jaar september terug komt, in nederland. met een concert in de HMH in a'dam ? ;o
    vriendinne zeggen van wel, en andere zegge; neeh, is niet waar. denk vraag hier maar, hier zal k er wel achter kome XD
    danke shön <3

    (...)


    ik stond 1e rij :P

    *geeftjaloersteblikooit*
    waar stond je dan ?
    ik aan georgs kant, bij het eind van de catwalk 8] ?

    Toms kant , catwalk, vooraan >.< Hoek x3

    ik stond bij tom zijn neuk beweging en hij kijkt altijd naar zo meisje altijd met zo beweing moet je maar is naar filmpjes kijken dat handje dat kijken en dit keer was ik de gelukkige ^^

    Toms kant , catwalk, vooraan >.< Hoek x3

    k stond tegenover je x'3

    ik stond bij tom zijn neuk beweging en hij kijkt altijd naar zo meisje altijd met zo beweing moet je maar is naar filmpjes kijken dat handje dat kijken en dit keer was ik de gelukkige ^^

    041107 IKKE :D:D:D:D en ik knipoogde, en hij deed da trug o.o

    haha mijn topje was afgezakt en ik had zo push up bh aan raar he dat ie kijkt xD

    WHAHAHAHHAHAHAHAHAHA


    Sorry xD klig hier helemaal dubbel x3
    ZIE HET AL VOOR ME x3

    OEMYGOSH, KUN JE IN ZOON SERIE VRWERKEN :P

    ''HOW MY TOP CAN CHANGE MY LIFE'' Ofzeu xD

    (Ik met mn iddeetjes xD)

    haha mijn topje was afgezakt en ik had zo push up bh aan raar he dat ie kijkt xD

    goh, zou niet weten waarom ? XD

    xD

    Blijheid x]

    Haha ik had het helemaal niet in de gaten tot wij de het veld afliepen en ik iets nog verder voelde afzakken, dus ikke snel optrekken, en toen begreep ik waarom zowel Tom,bill,als georg keken xD

    heb niks te doen/verveel me/ heb internet + quizlet, dus k ga mense lastig valle 8D XD
    ben die quizlet spelle aan 't doen
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=3465&page=last#128794
    das zo blij x'3

    Ik denk dat ze wat groters uit gaan kiezen.


    blame the bully.

    Ik denk dat ze wat groters uit gaan kiezen.

    zou best kunnen jah ;o
    maar, ikke moet nu gaan menskes XD x3

    (...)


    Ik gaa dn:P
    Jij ook?

    TUURLIJK GA IK!


    -