• Ha-ha,
    ja dat vroeg ik me af.
    Ik zag dus een foto die héél lelijk was en dan reageren mensen; mooie foto.
    etc.
    Ik zal eerlijk toegeven ik zal vast ook niet altijd eerlijk reageren maar op een lelijke foto reageer ik meestal gewoon niet.
    En jullie dan? (krul)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 17:31 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als het een lelijke foto is reageer ik ook meestal niet& ik vind het best wel lullig van de mensen die dat wel doen want dat is gewoon oneerlijk& je geeft alleen maar valse hoop' ookal is het wel goed bedoeld, maar dat is mijn mening

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 11:08 ]

    vulnerable schreef:
    Op een lelijke foto reageer ik gewoon niet :'D


    Just a simple "I love you" (:

    FlashBack schreef:
    ja
    als ik de foto lelijk vind reageer ik gewoon niet


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    vulnerable schreef:
    Op een lelijke foto reageer ik gewoon niet :'D


    indd = )

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 17:05 ]

    Nee


    Your make-up is terrible

    Als ik een mooie foto zie reageer ik, als een foto mij niet aanspreekt zeg ik niets.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Nee ;D

    als ik hem lelijk vindt, reageer ik gewoon niet.

    Ja want op lelijke foto's reageer ik nooit? $:


    when words fail, music speaks.

    an reageer ik denk ik gewoonniet :3
    Maar dat komt zelden voor.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Als een vriendin gaat vragen; Reageer op mn pic.
    >:/ dus ik doe dat. En als ik het dan een lelijke foto vind zeg ik gwn; Mooi, maar 'blabla'
    dan komt het niet zo hard over (:

    Ja, anders reageer ik niet.


    rules don't stop me

    Ik vind dat mensen altijd zo schijnheilig reageren, terwijl iedereen kan zien dat een foto níet mooi is.

    Kikailoveu schreef:
    Ja want op lelijke foto's reageer ik nooit? $:


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    Nou, het ligt eraan ;x
    Als iemand een poll heeft gemaakt en vraagt aan iedereen of ze mooi of minder mooi is, en als ze minder mooi is dan zou ik het wel aangeven, maar als het een topic is en iemand vraagt het, en de foto is gewoon niet mooi of zij is niet leuk/knap dan zeg ik gewoon ; Je ziet er gewoon normaal uit. En als ze zichzelf noggal mooi vind maar ze is het niet dan zou ik zeggen ; Ik vind het wel meevallen. Maar ik reageer niet altijd.. want ik wil geen mensen kwetsen ofzo ;x