• Duits?
    Wie kan dit briefje controleren?
    Bitte hilf mir! O.o

    Liebe Jungs,

    bitte komm zu unsere Party. Wir liebe euch, und vermisse euch. Ich bin das Mädchen mit die Karte am 22. September in Utrecht. Bis Bald!

    xoxo Anouk
    Ich liebe dich! =D

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 18:28 ]


    -

    Mädchen is onzijdig.. het is das Mädchen.. and I know for sure.. en anders moet je het in een woordenboek opzoeken..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    En btw, Mädschen is onzijdig, netzo als Jungen. Zegt mijn mama (krul)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 18:44 ]


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    het meisje. Het = Das. Dus, das Mädchen. Dacht ik...

    Daar heeft het niets mee te maken hoor (: Maar Mädchen is wel 100% onzijdig!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb nog maar 1 maand Duits, dus ik kan je niet helpen :')


    Never run out of reasons to smile...

    http://www.tabor.nl/oscarromero/vakken/Duits/Oefeningen/Grammatica/Geslacht-meervoud/Geslachtsregels.htm
    Kijk maar bij woord 39 en voor daar das in. Zeker wel dat Everlasting gelijk heeft :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Daar heeft het niets mee te maken hoor (: Maar Mädchen is wel 100% onzijdig!

    Whaha weet ik, maar nu weet ik zeker dat Mädchen onzijdig is.^^


    -

    Maar klopt de rest wel?


    -

    Het is das Mädchen, dat weet ik zeker =3
    En volgens mij klopt het briefje zo wel, maar zo goed is mijn Duits ook weer niet, al ben ik nu met mijn vierde jaar bezig...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Liebe Jungs,

    bitte komm zu unserer Party. Wir lieben euch, und vermissen euch. Ich bin das Mädchen mit die Karte am 22. September in Utrecht. Bis Bald!

    xoxo Anouk
    Ich liebe dich! =D



    Volgens mij klopt ie nu helemaal =)


    I clicked my heels and wished for you.

    Edit: laat maar, ik snap het al (nerd)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 19:01 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Alleen is trouwens de zin 'Ich bin das Mädchen mit die Karte am 22. September in Utrecht.' misschien een beetje vaag. Wat wil je precies zeggen? Dat je kaarten voor 22 september in Utrecht hebt?

    Nee, dat ik het meisje ben dat dat kaartje kwam geven 22 september!^^


    -

    Het klopt en is duidelijk zo, maar wil je het helemaal perfect dan moet het zo.

    Liebe Jungs,

    Bitte kommt zu unsere(r) Party. Wir lieben euch, und vermissen euch. Ich war das Mädchen mit die Karte am 22. September in Utrecht -die fast gefallen war bei den backstage Tür-. Bis Bald!

    xoxo Anouk
    Ich liebe dich! =D

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 19:05 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Mädchen is zakelijk hoor , dus idd das Mädchen (:
    en het is ook unserer party , omdat het een vrouwelijk datief is voor het geval er mensen denken dat het niet juist is =D

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 19:05 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    AndreasHudec schreef:
    Het klopt en is duidelijk zo, maar wil je het helemaal perfect dan moet het zo.

    Liebe Jungs,

    Bitte kommt zu unseren Party. Wir lieben euch, und vermissen euch. Ich war das Mädchen mit die Karte am 22. September in Utrecht -die fast gefallen war bei den backstage Tür-. Bis Bald!

    xoxo Anouk
    Ich liebe dich! =D

    -die fast gefallen war bei den backstage Tür- Moet er eigenlijk wel bij idd! XD


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    -die fast gefallen war bei den backstage Tür- Moet er eigenlijk wel bij idd! XD
    Precies, hoe kon je dat nou vergeten :'D?!


    Wie du mir, so ich dir.