• Hoi, ja ik heb dus een klacht.
    Laatst had ik me ingelogd, en duwde ik op het knopje "onthoud mij." zodat ik mij niet meer zou moeten inloggen. maar nu is dit de derde keer, dat ik me toch weer moet inloggen, en toch duw ik op dat knopje.
    hoe komt dat?
    x

Antwoord van Rutger

Wat Spitfire zegt idd. Je computer slaat de cookie niet op zodat wanneer je je browser afsluit de computer 'vergeet' dat je ingelogd was.

Wanneer je dan later weer naar Q. gaat moet je idd opnieuw inloggen.

Kun je me vertellen welke browser je gebruikt? Dan kan ik misschien even uitzoeken hoe je het aan kunt passen.

De oplossing om op 'Actieve Topics' te klikken heeft met een ander probleem te maken. Namelijk dat wanneer je inlogt, je niet meteen de pagina te zien krijgt die je zou moeten zien wanneer je inlogt. Ook daar zal ik even naar kijken, al kan ik niet beloven dat ik het op kan lossen.

[ bericht aangepast door een moderator op 4 nov 2009 - 0:27 ]

- hoi ;D

ik wil nieteens dat mijn pc het kan onthouden.

Stop holding me under and let me breathe.

Moustache schreef:
    (...)
    Ja hoor doe ik.
    Maar als ik dan wegga, en dan weet terug erop ga, dan ben ik weer uitgelogd.

Ow, wacht, dan moet je gewoon weer op actieve topics of zo klikken en ben je gewoon weer ingelogd (=

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Geen idee, ik gebruik dat nooit :'D

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

NickyFOSHO schreef:
    Bij mij ben ik pas ingelogd als ik op 'actieve topics' ofzo klik. Misschien dat eens proberen?

You were much more muchier, you've lost your muchness.

NickyFOSHO schreef:
    Bij mij ben ik pas ingelogd als ik op 'actieve topics' ofzo klik. Misschien dat eens proberen?

INDERDAAAAAD,
    je moet eerst ergens op klikken.

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Ik heb dat ook. Heel irritant xD

Alright!

Spitfire schreef:
    Dat komt omdat je computer dan de geschiedenis verwijdert. :] Of cookies, of hoe je het ook wilt noemen. Dat heeft dus niks met Q te maken, maar met je PC. Als je bijvoorbeeld Ccleaner erop hebt staan, kun je dat veranderen. En als je hebt ingesteld dat je virusscanner meteen loopt als je je pc opstart, ook. :]

inderdaad

Wat Spitfire zegt idd. Je computer slaat de cookie niet op zodat wanneer je je browser afsluit de computer 'vergeet' dat je ingelogd was.

Wanneer je dan later weer naar Q. gaat moet je idd opnieuw inloggen.

Kun je me vertellen welke browser je gebruikt? Dan kan ik misschien even uitzoeken hoe je het aan kunt passen.

De oplossing om op 'Actieve Topics' te klikken heeft met een ander probleem te maken. Namelijk dat wanneer je inlogt, je niet meteen de pagina te zien krijgt die je zou moeten zien wanneer je inlogt. Ook daar zal ik even naar kijken, al kan ik niet beloven dat ik het op kan lossen.

Dit is mijn signature...

Ligt vast aan je computer dan?
    Zit het geheugen misschien een beetje vol?
    Ik weet niet, ik ken er niets van! x)
    Bij werkt het in alle geval ...

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

heb ik ook, je moet eerst ergens op klikken, wat nog iirtanter is is dat mijn STOMME computer die site geen 2 seconden kan onthouden!! en dat was eerst niet het geval!

What would Emma do?

Ik heb dat ook.

Happiness hit her like a train on a track

Ik heb dat ook ;o

Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

Ik heb alletwee de problemen. :'D

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

raar bij mij werkt het wel

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.