• Jap, ik kreeg een bericht van Twitter dat iemand me volgde. Nou allemaal rare tekens, en ik kende hem niet. Ik dacht dat het een Finse naam was, wat blijkbaar ook was. Dus ik ging kijk wie hij followde. Stond er iemand bij die ik ook followde en hij is ook Fins en een beroemdheid. En die beroemdheid had mij dus ge-retweeted (krul) Maar nu snap ik niet waarom die onbekende mij gaat volgen... Nja, leuk 8D Ik vind het altijd raar wanneer vreemden me toevoegen op zulke sites maar ik accepteer altijd, boeiend 8D Alleen op Hyves vraag ik wie hij/zij is.

    Wie krijgt nog meer van die onbekende personen? (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb al die dingen verwijderd! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Op facebook krijg ik ze meestal xd maar 9 van de 10 keer zijn et turkse/marrokaanse of donkere o_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Op hyves accepteer ik altijd, met de gedachte dat mensen niet zomaar aan mijn hyves komen. (Dus dat ze me wel ergens van kennen)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 19:44 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Op msn heb ik een periode gehad dat ik om de 5 minuten of iets langer doet er niet toe ... een uitnoding kreeg, wat dus typische Turkse namen waren(sorry ;$)
    Op hyves vraag ik ook altijd wie ze zijn, maar op twitter heb ik nog niet zoiets meegemaakt.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik hahaha al die Arabische mensen enzo en Polen en alles.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amistad schreef:
    Op facebook krijg ik ze meestal xd maar 9 van de 10 keer zijn et turkse/marrokaanse of donkere o_O


    Dat heb ik ook!
    Dat allemaal turkse en marokkaanse mensen mij toevoegen, terwijl ik ze niet ken:S


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Op twitter krijg ik altijd van die reclame mensen achter me aan. Over iPad's en al die shit. (nerd)

    Ik krijg te veel onbekende. Maar ik volg meestal mensen terug die de zelfde muziek als mij luisteren


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Via Twitter volgen een heleboel onbekenden me, maar op Hyves/Facebook en die dingen voeg ik geen onbekenden toe.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ken bijna niemand op Twitter die mij volgt :'D. Bij Hyves heb ik geen idee. Vind hyves echt stom ;x

    Brokenspirit schreef:
    Ik ken bijna niemand op Twitter die mij volgt :'D. Bij Hyves heb ik geen idee. Vind hyves echt stom ;x

    Idd zelfde hier


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Op twitter heb ik zat mensen die ik niet ken, en die me volgen.
    & op hyves alleen vrienden :]

    De meeste die me volgen ken ik niet (:


    it's ok to be gay!

    Op tumblr alleen maar onbekenden :') en op last.fm ook wel eens, voorderest gebruik ik niet zulke dingen


    There are several things that I have been doing wrong.

    Anaxiphilia schreef:
    Op tumblr alleen maar onbekenden :') en op last.fm ook wel eens, voorderest gebruik ik niet zulke dingen

    Nou bedankt. Ik ben een onbekende ): !
    Ja, op Tumblr dus, met een paar uitzonderingen, waar Marloes niet bijhoort.


    I lost myself in FM airwaves