• hey,
    ik ga een nieuwe story beginnen, maar ik zoek nog rol(len). het gaat over tokio hotel. voor degene die mee willen doen, hier kan je uit kiezen:
    lief tom
    lief georg
    lief gustav
    en beste vriendin (die kan ook iets krijgen met de leden)

    naam:
    leeftijd:
    haarkleur:
    kleur ogen:
    karakter:
    stijl:
    tekstje:
    en ook vermelden wat je wilt zijn :)

    alvast bedankt :)
    xx


    Love is sweet BK

    Lief Tom
    naam: Aleshia Carlie Dawson
    leeftijd: 19 Jaar
    haarkleur: Donkerbruin
    kleur ogen: Groen
    karakter: Creatief, spontaan, gevoelig, koppig, lief, betrouwbaar
    stijl: Draagt wat ze wil, maar laat zich door niemand beïnvloeden behalve van wat dan in de mode is.tekstje:
    Hallo Lieverds,
    Ik ben Aleshia Carlie Dawson, een echte Texaanse van 19 jaar, die enkele jaren geleden verhuisd is naar Duitsland. Mensen beschrijven me als een levensgenieter met de negatieve kantjes zoals iedereen. Ik heb donkerbruin, misschien wel kastanjebruin haar en groene ogen. Ook enkele sproeten die over mijn neus en wangen lopen en een scherp gezicht. Ik ben 1.71 meter en ben redelijk slank, want mijn lichaam is toch wel belangrijk. Samen met een vriendin woon ik in een appartement in Berlijn, met ook onze hond Ellie. Ik hou van mijn vrienden, shoppen, uitgaan en make-overs, en nee ik ben geen echte barbie, maar ik vind dat een meisje toch wel van make-up en kleren/schoenen mag houden. Verder ben ik niet interessant, dus ik ga maar weer. Doeii <3

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 17:54 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    naam: Evelyne Nightcore
    leeftijd:17
    haarkleur:Zwart met rode plukken
    kleur ogen:bruin
    karakter:Lief soms bitchy Behulpzaam spontaan uhm aardig grappig
    stijl:normaal
    tekstje:Hooi ik ben Evelyne en ik ben 16 jaar Mijn bff is....En wij doen heel veel samen Ik ben best wel fan van TH en ik hou van uitgaan en shoppen en dansen



    Rol:beste friend


    I Got My Party Tonight<33

    lief Tom of Gustav
    naam: Fenne Vindela
    leeftijd: 18
    haarkleur: bruin
    kleur ogen: blauw
    karakter: lief, hulpzaam, soms luidruchtig
    stijl: mijn eigen
    tekstje:
    Hoi ik ben Fenne Vindela en ben 18 jaar, ik werk momenteel in een kledingwinkel.. En ben in love with (TomofGustav)..
    (en ik weet niets meer)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 17:53 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ooeh oeeh Ik wil een rol [aa']
    Als lief van Gustav <3

    naam: Cheyenne
    leeftijd: 13x'D Duss je moet me ouder maken 18 dan maar?
    haarkleur: Zwart met een paarse plukje xd <3
    kleur ogen: Bruin/Groen
    karakter: Hyper,Luidruchtig,Soms verlegen meestal spontaan,Behulpzaam.
    stijl: Mijn eigen stijl maar volgens de mensheid Emo x]
    tekstje: Ik heet Dus Cheyene, ik hou van Metal en Rock muziek en Gustav natuurlijk <3 enn.. Ik drum en zing ;o


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Lief Georg

    naam: Kim
    leeftijd: 19
    haarkleur: blond
    kleur ogen: blauw groen
    karakter: lief, behulpzaam, koppig, eigenwijs
    stijl: rockchick of soms skater
    tekstje:

    Alowha

    Ik ben dus Kim. Ik ben 19 jaartjes oud. Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje. Mijn muzieksmaak is rock en metal of natuurlijk iets in die richting. Mijn style is rockchick en skater ik heb meestal strakke kleding aan, erg fijn om soms wijde kleding te dragen als je geen zin hebt in strakke kleding. Ik kan lief koppig eigenwijs. Ik hou van shoppen naar het strand gaan en ik hou van uitgaan. Ik heb haat aan school zoals iedereen hier denk ik nee dat weet ik wel zeker. Ciao moet gaan want ik ga shoppen met een vriendin(K)

    Xx Kim

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 18:04 ]

    ben net te laat om op verzenden te klikken :(, maar heb je ook nog een andere Rol?.

    naam: Paige SeaRose
    leeftijd: 18Jaar
    haarkleur: Blond
    kleur ogen: Groen
    karakter: Betrouwbaar, aardig,spontaan,Sexy, Nieuwsgierig, zorgzaam.
    stijl: Sexy, Gewaagd.
    tekstje:

    Hey, Mijn naam is Paige. Ik ben 18 jaar oud. en ik werk als Model. Ook ga ik graag uit, en natuurlijk hou ik van jongens. Ja ik ben Player. ik Hou pas van iemand als dat de ware is. maar die heb ik nog niet gevonden. maar ik ben nog jong. dus ik heb nog tijd genoeg!

    XPaige

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 18:06 ]

    naam: Luca Brown
    leeftijd: 18 going on 19
    haarkleur: donker blond
    kleur ogen: grij blauw
    karakter: eigenaardig, grappig, raar(op een leuken manier), lief, heefd héél véél energie.
    stijl: gewoon eigen (bijvoorbeeld: skinny jeans en slober trui)
    tekstje: heyhey! it's me Luca, ik ben bijna 19 xD it's me you'r grandmother:P maar goed back to the point, ik werk in een... nou nergens eigelijk. ik ben niet graag alleen dus ben meestal wel met iemand. ik vind het leuk om uit tegaan maar heb ook niks tegen een avondje thuis voor de tv. ik ben GEK op PIZZA dat is mijn lust en leven. maar dat was het wel ik ga weer BYEBYE(doeg)

    Rol: dat mag jij kiezen, want ik vind ze allemaal goed:')

    over de rol ik zie net dat iedereen er al een gevraagt heefd. maar als er nog eentje is vind ik die ook goed:')

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 18:10 ]


    To The Stars Through Adversity

    lief Tom please
    naam: Kimberly Severly
    leeftijd: 18jaar
    haarkleur: Blond
    kleur ogen: Bruin-Groen
    karakter: Vriendelijk, lief, soms bitchy, grappig , soms eens raar
    stijl: All kinds, gewoon kleren, (zoals skinny jeans en topje)
    tekstje:
    Hoi ik ben dus Kimberly, ik ben 18jaar.
    Ik ben een grote muziekfan, ik luister naar all kinds of music :] van de Beatles tot Katy Perry, om maar een voorbeeld te geven.
    Ik woonde vroeger in LA maar ben verhuisd naar Duitsland voor drie jaar lang. Ik werk daar in een klerenwinkel dat dure spullen verkoopt.
    Mijn ouders en mijn broer wonen nog in LA, en runnen de financieën voor beroemde mensen.
    Dat is het een beetje denk ik, meer weten ? Vraag maar :]

    best friend van maakt niet uit wie ^^
    (mag ook van allemaal xD)
    naam: layla boston
    leeftijd: 19 jaartjeus ! ! ^^
    haarkleur: ehm... zwart met rode plukjes ^^
    kleur ogen: donkerblauw/grijs achtig
    karakter: lief, vriendelijk, behulpzaam, vrolijk , gevoelig, blij, goedgezind , kan goed geheimen bewaren, betrouwbaar,... ^^
    stijl: eigen styl... zowat scene-emo achtig ^^
    tekstje:
    haay!
    ik ben layla boston en ik ben 19 jaar!
    ik ben de beste vriendin van (?) en heb altijd heel veel lol met de band tokio hotel!
    mijn ouders zijn gescheiden maar werken allebei heel veel en heel hard.. waardoor ze niet veel tijd hebben voor mij.
    maar echt erg vind ik dat niet, zo kan ik veel bij th zijn ^^
    soms als ik me toch eens alleen voel proberen mijn ouders me gelukkig te maken met dure cadeau's..
    maar wat ben ik daar nou mee?
    als je je eenzaam voelt heb je toch niks aan zo'n dom nieuw paar schoenen...
    dus meestal ga ik gewoon naar th weer lol maken en alles is weer goed! ^^
    (MeetWeetIkNietTeVerzinnen)


    when you can life forever, what do you live for ?