• ZOALS JULLIE

    -kidding-
    jullie zijn lief =]

    maar goed komt ie :

    Ruben is een knakkertje uit mijn klas en hij vind zichzelf helemaal fantastisch. lult de hele dag over zijn pappie's hummertje, zijn mammie's porsche, je weet wel. op en top kakker. hij heeft fucking hard aandacht te kort en haast niemand mag hem, inclusief ik. en vandaag was die weer is populair aan het doen tijdens AK : moesten we stil zijn omdat we cijfers kregen gaat ie doorschreeuwen, stopt de leraar met cijfers geven geeft ie Pepijn en Robin op de kop. ik dacht echt zo ; Omg ;l. maar goed ik had dus een 5,2 dus ik balen. gaat ruben weer doorschreeuwen en toen heb ik geschreeuwd : 'Hou zelf je bek is dicht dan lozer, je wilt toch je klote cijfer nou dan bek dicht. aandacht te kort ofzo.' iedereen mij aanstaren, maar ik kan gewoon niet tegen kinderen zoals hij en dan ga ik uitvallen.

    en de rest van de dag heeft ie me geirriteerd ;x maar ik heb nogal een dikke huid meestal voordat ik echt boos op je word maar ik mag hem zo niet ;3

    en dat was mijn leuke schooldag -kucht-


    We can only learn to love by loving.

    Bij mij zit dr eentje in de klas en ie vind zichzelf zo stoer --' Pappie is tandarts en pappie heeft veel geld. En die denkt dat hij slim en rijk is enal. En maar zagen over zijn skiverlof 2x per jaar en zijn zimervakanties. Gawd. En toen had ik zijn gezicht opengekrabt :3 Nu spreekt hij niet meer tegen mij xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.