• Ja, doen meerdere jongens elkaar 'schatje', 'moppie' en allemaal zo'n dingen noemen? o.o
    Want anders, bestaat er een kans dat mijn crush gewoon gay is x'D
    Héb ik ees eindelijk een lekkerding gevonden die niet beroemd is en ook nog eens bij me op school zit ;/

    Ik denk niet dat de meeste jongens dat doen xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    nee, volgens mij niet x'D
    'k heb het gevraagd aan mn broer en hij zei; Iewul nee! dus x'D


    - hoi ;D

    HAH XD ja net ben ik nog zo iemand tegengekomen :'D Like, wij stonden op ons 'pleintje' aan het school want het was middagpauze, komt daar een troep jongens aan en aan de zijkant stond nog een jongen, zegt één van die jongens tegen die dat aan de zijkant stond: Kom lekkerding! Kom schatje!

    Conspiracy schreef:
    HAH XD ja net ben ik nog zo iemand tegengekomen :'D Like, wij stonden op ons 'pleintje' aan het school want het was middagpauze, komt daar een troep jongens aan en aan de zijkant stond nog een jongen, zegt één van die jongens tegen die dat aan de zijkant stond: Kom lekkerding! Kom schatje!

    Omg, als hij gay is he x'D

    Jawel, dat is wel normaal.
    Want, ik had ook een vriend, en die deed ook met zijn beste kameraad, alleen het ligt er dan denk ik wel aan HOE hij het zegt. Op een manier van grappig, of echt serieus ofso. Ik denk dat je het niet te serieus moet nemen, Jongens zijn nou eenmaal zo geak met elkaar x'D

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Prayers schreef:
    Jawel, dat is wel normaal.
    Want, ik had ook een vriend, en die deed ook met zijn beste kameraad, alleen het ligt er dan denk ik wel aan HOE hij het zegt. Op een manier van grappig, of echt serieus ofso. Ik denk dat je het niet te serieus moet nemen, Jongens zijn nou eenmaal zo geak met elkaar x'D

    x

    Ik hoop het ;D
    Nja, bedankt n.n

    Uncommon schreef:
    (...)
    Omg, als hij gay is he x'D

    Naja, dan mag je bij mij in mijn clubje komen, ik heb altijd de pech van op homo's te vallen ;o

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Naja, dan mag je bij mij in mijn clubje komen, ik heb altijd de pech van op homo's te vallen ;o

    :'( Ja, mag ik in je clubje? ;/

    Voor zover ik weet niet, nee :'D

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 17:53 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Uncommon schreef:
    (...)
    :'( Ja, mag ik in je clubje? ;/

    Tuurlijk, je bent altijd welkom hoor (krul)

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Tuurlijk, je bent altijd welkom hoor (krul)

    (dance)

    Hmm ik hoor het mijn broer niet zeggen :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    om te lachen, ja.


    -

    Ja =d


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    Ja =d

    Nu is ik blij :9~