Ja, doen meerdere jongens elkaar 'schatje', 'moppie' en allemaal zo'n dingen noemen? o.o
Want anders, bestaat er een kans dat mijn crush gewoon gay is x'D
Héb ik ees eindelijk een lekkerding gevonden die niet beroemd is en ook nog eens bij me op school zit ;/
2 jongens uit mijn klas doen dat ook, maar die menen dat niet :'D
We zaten gisteren bij Handvaarigheid en toen zei die Koen tegen Mehmet; 'Hee, Mehmet, wil je me dat aangeven?' En toen zei Mehmet; 'Je mag me schatje, honnieponnie noemen, MAAR GEEN MEHMET' En toen zei Koen zo; 'Oke, Honnieponnie' En toen lag iedereen plat incl. hunzelf :'D
Furtive schreef:
2 jongens uit mijn klas doen dat ook, maar die menen dat niet :'D
We zaten gisteren bij Handvaarigheid en toen zei die Koen tegen Mehmet; 'Hee, Mehmet, wil je me dat aangeven?' En toen zei Mehmet; 'Je mag me schatje, honnieponnie noemen, MAAR GEEN MEHMET' En toen zei Koen zo; 'Oke, Honnieponnie' En toen lag iedereen plat incl. hunzelf :'D
Ik denk dat áls hij homo is, dan laat hij het niet zoooo duidelijk zien;P
Bij mij op school noemen ze elkaar ook de hele tijd liefie, schatje, neukslet, hoer, slet, lekker ding, ehm, batsslet.
beetje stoer doenerij;D
Succes ermee <3
I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga
APENDROLx schreef:
Ik denk dat áls hij homo is, dan laat hij het niet zoooo duidelijk zien;P
Bij mij op school noemen ze elkaar ook de hele tijd liefie, schatje, neukslet, hoer, slet, lekker ding, ehm, batsslet.
beetje stoer doenerij;D
Succes ermee <3
Whoe, dat is het goed
haha, dankjewel. niet dat het ooit wat wordt tussen ons x'D
jawel, dat floept er bij sommige gewoon uit volgens mij. want mijn een goeie vriend van mij roept dat ook best vaak en die zit, na mijn idee, ook wel aan jongens zeg maar ^^ maar die valt wel dik op meiden hoor .
Dus ik zou je niet zo veel zorgen maken.
At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!