• Nee ik heb er alleen vanavond last van. :'D

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 22:38 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    doei


    -

    mier


    -

    (llll)


    -

    Mag jij dat dan niet, als je dat vraagt?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    maar jacdepak, ik vraag me wat af kan je anders niet gewoon een heel jaar dit dan doen of..? ;$

    dan ga je toch samen met deze klas naar de volgende..? =3

    ja dat wil ik ook heel graag want hier voel ik me heel goed tussen ..
    maar mijn moeder wil dat niet hebben (huil)


    -

    Waarom wil zij dat niet?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    weet ik niet .. maar ik heb 15 oktober gesprek met mijn coach en mijn moeder dus dan hebben we het er vast wel over.


    -

    Genius schreef:
    ja dat wil ik ook heel graag want hier voel ik me heel goed tussen ..
    maar mijn moeder wil dat niet hebben (huil)

    balen.. misschien kan je haar overhalen.. want kijk het is toch zo dat als je je goed op je gemak voelt dat je het toch meestal beter "presteerd" als het waren =3..

    toch? (A)
    of denk ik nu verkeerd..:X

    Genius schreef:
    weet ik niet .. maar ik heb 15 oktober gesprek met mijn coach en mijn moeder dus dan hebben we het er vast wel over.


    Uhu, misschien kan je het tegen hem ook zeggen enzo, en kijken wat hij ervan vind.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Whipple schreef:
    (...)
    balen.. misschien kan je haar overhalen.. want kijk het is toch zo dat als je je goed op je gemak voelt dat je het toch meestal beter "presteerd" als het waren =3..

    toch? (A)
    of denk ik nu verkeerd..:X

    nou ik doe nog steeds niks voor school dus veel helpt het niet daarin haha x'D
    maar ik ga nu met veel plezier naar school toe en vorig jaar dus echt niet.

    maar je denkt niet verkeerd hoor n_n


    -

    Fortune schreef:
    (...)

    Uhu, misschien kan je het tegen hem ook zeggen enzo, en kijken wat hij ervan vind.
    het is een vrouw haha :x
    maar ja, ze weet wel dat ik dat wil n_n


    -

    Genius schreef:
    (...)het is een vrouw haha :x
    maar ja, ze weet wel dat ik dat wil n_n


    Oeps, sorry.
    En wat zei zij erover?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    (...)
    nou ik doe nog steeds niks voor school dus veel helpt het niet daarin haha x'D
    maar ik ga nu met veel plezier naar school toe en vorig jaar dus echt niet.

    maar je denkt niet verkeerd hoor n_n

    kijk dat bedoel ik..=3
    als je met plezier naar school gaat is het toch "beter" =3

    maar kindjes nu gaat de geweldige mier de geniale Jac en de lieve Camille verlaten. Ik ga geen lang lulverhaal neer droppen..want daar heeft de geweldige mier geen inspiratie voor (A) dus zegt de geweldige mier, daag tegen de geniale Jac en de lieve Camille. En daarna zegt de geweldige mier baai <33 tegen natuurlijk de lieve Camille en de geniale Jac.
    En uiteindelijk is dit volgens de geweldige mier toch nog wel een lang lulverhaal x'D =3

    baai <33

    nouja was zo in de les: ik zat te praten met die meiden en toen zei mijn coach iets van dat ik moest doorwerken ofso. en toen zei 1 van die meiden van 'ja maar ze wil graag het hele jaar blijven, ze kan niet zonder ons' en toen zei mijn coach 'doe je dat toch?' en toen ging ze verder lopen :')


    -