• Nee ik heb er alleen vanavond last van. :'D

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 22:38 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Uncommon schreef:
    (...)
    Nou kijk, je doet t volgende:
    -Zoek een plaatje van Tom op, en staar ernaar.
    -Zet Hotel Room op, en wacht tot het reffrein.
    -Blijf staren naar Tom, en beeld je in dat hij het zingt.
    (cat)
    En hoe leuk is het nummer nu dan? =3

    Haha
    Zeeeer leuwk =3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    wow ik ben een beetje geschokt nu :$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wrm? ;o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    okay hier komt het verhaal :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nou, mijn vriendje heeft dus een zus van 17. zij had dus zeg maar al anderhalf jaar met dur vriendje. en vandaag is het uitgegaan o.o en ik had het echt niet verwacht. ik bedoel: het leek erop alsof ze helemaal niet uit elkaar zouden gaan.. maar hij was niet meer verliefd op haar en vindt iemand anders leuk o.o
    en ook echt precies vandaag, de 17e .. o.o ik heb vandaag 4 maanden met mijn vriendje zeg maar. bij hun is 17 echt een pechdatum en bij ons een geluksdatum .. maar echt, ik ben nu echt een beetje in shock :X ik moet er de hele tijd aan denken ..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    nou, mijn vriendje heeft dus een zus van 17. zij had dus zeg maar al anderhalf jaar met dur vriendje. en vandaag is het uitgegaan o.o en ik had het echt niet verwacht. ik bedoel: het leek erop alsof ze helemaal niet uit elkaar zouden gaan.. maar hij was niet meer verliefd op haar en vindt iemand anders leuk o.o
    en ook echt precies vandaag, de 17e .. o.o ik heb vandaag 4 maanden met mijn vriendje zeg maar. bij hun is 17 echt een pechdatum en bij ons een geluksdatum .. maar echt, ik ben nu echt een beetje in shock :X ik moet er de hele tijd aan denken ..

    ;O
    ik had ook een keer zoiets, egt te eng x'D
    Maar srry moet nu eten, daag(doeg)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    smakelijk
    doegg


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LienCullen schreef:
    (...)
    Haha
    Zeeeer leuwk =3

    (dance)

    Trafficlight schreef:
    nou, mijn vriendje heeft dus een zus van 17. zij had dus zeg maar al anderhalf jaar met dur vriendje. en vandaag is het uitgegaan o.o en ik had het echt niet verwacht. ik bedoel: het leek erop alsof ze helemaal niet uit elkaar zouden gaan.. maar hij was niet meer verliefd op haar en vindt iemand anders leuk o.o
    en ook echt precies vandaag, de 17e .. o.o ik heb vandaag 4 maanden met mijn vriendje zeg maar. bij hun is 17 echt een pechdatum en bij ons een geluksdatum .. maar echt, ik ben nu echt een beetje in shock :X ik moet er de hele tijd aan denken ..

    Omg wat erg :o

    jaa vind ik ook ;$
    ik vind het zo rot voor z'n zus he
    ik bedoel: niet meer verliefd zijn is echt erg, maar dat ie iemand anders leuk vindt .. :\ dan al helemaal o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    jaa vind ik ook ;$
    ik vind het zo rot voor z'n zus he
    ik bedoel: niet meer verliefd zijn is echt erg, maar dat ie iemand anders leuk vindt .. :\ dan al helemaal o.o

    Ja, dat is ook wel erg.... Maar het is wel beter dat ie het nu zegt dan dat ie vreemd zou gaan ofzo..
    maarja, dat heelt de wonden natuurlijk niet.

    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hey


    - hoi ;D

    Troglodyte schreef:
    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hey

    HOI =3

    Uncommon schreef:
    (...)
    Ja, dat is ook wel erg.... Maar het is wel beter dat ie het nu zegt dan dat ie vreemd zou gaan ofzo..
    maarja, dat heelt de wonden natuurlijk niet.

    omg ik ben er helemaal down van x'D
    ik vind het zo erg he o.o
    sjonge ik ben een muts.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    omg ik ben er helemaal down van x'D
    ik vind het zo erg he o.o
    sjonge ik ben een muts.

    Dat kan ik me opzicht wel voorstellen, dat ik echt lief van je =