• Nee ik heb er alleen vanavond last van. :'D

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 22:38 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben al dood voor vrijdag. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik had trouwens vandaag een zware tas..=3
    normaal heb ik maar een stuk of 3 vakken voor 1 dag mee en de rest ligt op school.. en vandaag had ik ze alle 6.. en dat was zwaaaar x_x
    en morgen waarschijnlijk weer..*zucht*

    en ik zeur veel te veel (A)

    Moet jij op woensdag een hele dag naar school?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb vandaag al veel gezeurd. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Moet jij op woensdag een hele dag naar school?
    jep.. ik moest tot het 7e uur.. tien over 3 dus..=3

    Dat is raar, bij ons is het op woensdag maar een halve dag school.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ik heb vandaag al veel gezeurd. ><


    ik trouwens ook..=3

    maar dan met mijn vriendinnen van school zeg maar.. maar we zeurden allemaal dusjaa.x'D (A)

    morgen ga ik eerst naar optreden van jvt en daarna uit, de volgende dag heb ik school en moet ik die avond oppassen. zaterdag ga ik weer uit en zondag ga ik miss film kijken tot laat bij iemand en die maandag ga ik weer uit :x
    IK KRIJG DUS GEEN SLAAP x'D


    -

    geluks vogel :Y)

    ik heb gewoon ieder dag tot minstens 14.20 uur.. maar meestal ben ik pas tegen 5en thuis.. dus jaa =3

    Genius schreef:
    morgen ga ik eerst naar optreden van jvt en daarna uit, de volgende dag heb ik school en moet ik die avond oppassen. zaterdag ga ik weer uit en zondag ga ik miss film kijken tot laat bij iemand en die maandag ga ik weer uit :x
    IK KRIJG DUS GEEN SLAAP x'D

    haha..x'D
    klinkt eigenlijk wel leuk =3

    aan de ene kant ;$

    het is ook heel leuk! leuke dagen voor de planning maar ook zwaar x'D


    -

    Whipple schreef:
    (...)

    ik trouwens ook..=3

    maar dan met mijn vriendinnen van school zeg maar.. maar we zeurden allemaal dusjaa.x'D (A)


    Ik vooral tegen mijn zus. Ghaha.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    morgen ga ik eerst naar optreden van jvt en daarna uit, de volgende dag heb ik school en moet ik die avond oppassen. zaterdag ga ik weer uit en zondag ga ik miss film kijken tot laat bij iemand en die maandag ga ik weer uit :x
    IK KRIJG DUS GEEN SLAAP x'D


    Dan, dan, moet je proberen nu al veel te slapen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    maar zondag ga ik denk ik niet film kijken .. heb dan echt wel slaap nodig :x want zaterdag blijf ik bij iemand slapen en dan krijg ik ook niet veel slaap x'D


    -

    jaa.. das waar =3

    kijk jij hebt nog wel een leuk vooruit zicht.. het enige wat ik als vooruit zicht heb is: hw, nog meer hw en nog meer hw.. en ojaa.. weekend.. waarin ik ga uitslapen =3 ;$

    hoe erg, naja vind ik van wel ;$ ik heb vandaag mijn eerste S.O. van dit jaar gehad, en morgen heb ik de 2e en volgende week heb ik er al 2 zeker.. =3 of pw.. maar dat weet ik niet meer zeker x'D

    ;$