• Wie heeft hier allemaal een vreemde angst? En dan bedoel ik niet zoiets als spinnen want daar ben ik ook als de dood voor. Maar dat is geen vreemde angst, want bijna iedereen is er bang voor. :'D

    Mijn vreemde angst is dat ik niet aan mijn hart durf te voelen, omdat ik bang ben dat ik het opeens niet meer voel kloppen. En aan mijn pols en keel ook niet omdat ik denk dat ik dan mijn bloed tegen hou en doodga.
    En zo ben ik voor wel meerdere dingen bang als het op het menselijke lichaam aan komt. ><

    En ik ben ook bang van vissen. Niet om te zien, maar om ertussen te zwemmen enzo... ><

    Maar in feite denk ik elke dag voor het minste dat ik heb doodga. :'D Ik panikeer soms te snel. x)

    - Welke 'vreemde' angsten hebben jullie?
    - Panikeren jullie ook snel?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 21:13 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    JustLikeYou schreef:
    Weirdo Karen :s
    :p

    ja duh.. nu nog maar pas door,
    maar als ge aan u hart zou voelen en het zou niet werken zou jij dat toch niet merken..want voor je het weet ben je dood!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik ben doodsbang voor draadalgen. Ja, die groene dingen die in water groeien. Ik heb eens gedroomd dat ik in een meer zwom, vervolgens verstrikt raakte in die dingen en verdronk. Ik heb er nu nog moeite mee ze aan te raken.

    Ook heb ik in mindere mate angst voor water. Ik voel me nooit helemaal op mijn gemak als ik in zee zwem, omdat ik de bodem niet kan zien. Die angst heb ik van jongs af aan. Toen ik een kleuter was kreeg je me voor geen goud een zwembad in.

    Bepaalde wortels van planten durf ik niet vast te pakken.

    Grote stofhoeveelheden/schimmels op brood en zo. Toen ik mijn kamer verbouwde en ik het stof achter mijn bed zag liggen werd ik zo paniekerig dat mijn moeder het moest opzuigen. En dat was geen smoes.

    Dat zijn mijn angsten zo'n beetje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een panische angst voor vogels, is dat vreemd?
    Ik heb angst voor maïs. Ik zal daar nooit ingaan omdat ik daar ooit twee uur in vastzat in de pikkedonker. 0o
    En ik heb ook angst als ik alleen thuis ben dat er iemand zal binnenkomen en mij iets zal doen. Dan schrik ik op voor het minste. >-<

    En ook vaak dat iets wat ik eet of drink dat dat vervallen is. 0o
    En dat is het wel even.

    Ik ben op de fiets altijd bang dat de auto's me niet zien en me aanrijden omdat het in de stad waar ik naar school ga best druk is. Vind ik dan.
    Ik ben in de bus (waar ik dus elke dag 2 keer inzit ><') altijd bang dat er een ongeluk gebeurd.
    Ik controleer mijn wekker wel 20 keer voor ik rustig in bed kan liggen, omdat ik bang ben dat deze niet goed staat.
    Ik ben bang om te slapen, dan denk ik altijd dat ik niet meer wakker word. ._.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 19:04 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben doodsbang als ik alleen over straat loop in het donker dat is niet raar Ik ben bang om uitgelachen worden wacht, dat ben ik niet... Ehm, geen idee :P


    Life is hard and then we die

    ik heb claustrofobie en das klote --'
    en ik krijg soms paniek aanvalle omdak et gevoel heb alsof er een déjà vu is fzo
    ma vo de rest
    No fear :D


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    ik ben echt superbang om in water te gaan staan waarbij je de bodem niet kunt zien:S


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Bij je polsen heb je van die aderen lopen, en die zie je echt zo. Ik ben echt bang om daarna te kijken.. alsof ze zo kunnen gaan bloeden ofzo :3


    Protège moi de mes désirs.

    ik ben bang voor hele harde geluiden zoals een lang denderende trein of onweer :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    octopussen inktvissen o,0 weet niet waarom

    Ik ben bang voor kwallen, vissen in meeren enz. en voor waterplanten ! Jongeh, als ik zo'n waterplant zie ga ik dat water níét in of als ik het voel word ik echt panisch, niet normaal.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Bang voor overgeven en bang om iemand te verliezen die me dierbaar is:$

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 20:02 ]

    Ik ben alleen bang voor paarden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kippen:X
    En troebel water is ook niet leuk. Ik moet de bodem kunnen zien (;


    Let's do this poo