• Wie heeft hier allemaal een vreemde angst? En dan bedoel ik niet zoiets als spinnen want daar ben ik ook als de dood voor. Maar dat is geen vreemde angst, want bijna iedereen is er bang voor. :'D

    Mijn vreemde angst is dat ik niet aan mijn hart durf te voelen, omdat ik bang ben dat ik het opeens niet meer voel kloppen. En aan mijn pols en keel ook niet omdat ik denk dat ik dan mijn bloed tegen hou en doodga.
    En zo ben ik voor wel meerdere dingen bang als het op het menselijke lichaam aan komt. ><

    En ik ben ook bang van vissen. Niet om te zien, maar om ertussen te zwemmen enzo... ><

    Maar in feite denk ik elke dag voor het minste dat ik heb doodga. :'D Ik panikeer soms te snel. x)

    - Welke 'vreemde' angsten hebben jullie?
    - Panikeren jullie ook snel?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 21:13 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik kijk s'avonds nog altijd onder men bed om te kijken of er niets onder zit. Van kleins af aan al. Vooral als ik een horror film ofzo heb gezien. Ben ik altijd bang dat er iemand onder men bed weg komt als ik in bed lig.

    Spiegels. Niet echt angsten ofzo, maar soms durf ik er niet in te kijken.


    None but ourselves can free our minds.

    Hopeless schreef:
    Als we met de hele familie ergens met de auto naartoegaan, ben ik altijd bang dat we een ongeluk krijgen en ik de enige ben die het overleefd. en dan ga ik altijd fantaseren, en dat doet me echt geen goed :x

    Me 2. ôo


    None but ourselves can free our minds.

    Doe hier maar verder. ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    spinnen dus niet spechiaal,bijen,chiwawa',voor auto's die gevaarlijk rijden voor u of naast u en vo duiven die tegen u gaan vliegen ik vind da echt vieze dieren
    en ik panikeer ni echt ma wl zo een beetje schrik

    Ik vind t eng om s'nachts in spiegels te kyken. Omdat ik dan bang ben om geesten te zien ofzo. Okee, dat klinkt bestwel raar :X

    Messen ;x
    Ik ben al bang als mijn broer er een vast heeft in de keuken.


    Happiness hit her like a train on a track

    Hopeless schreef:
    Als we met de hele familie ergens met de auto naartoegaan, ben ik altijd bang dat we een ongeluk krijgen en ik de enige ben die het overleefd. en dan ga ik altijd fantaseren, en dat doet me echt geen goed :x


    Heb ik ook soms.. soms zo erg dat ik mezelf moet slaan om weer normaal te doen.. en dat heb ik trouwens ook met dat ik bang ben voor: een brand hier in huis, een overstroming alles in die richting.. en dat ik dan als enige overblijf..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Onweer. :')
    Miljaaaaar.

    Ik ben weleens bang als ik s'avonds alleen zit op mijn kamer. En dan zijn mijn ouders gewoon thuis en slapen ze, maar toch ben ik dan bang >.<
    Maar ik ben gewoon vaag xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb bang van liften :O
    Echt erg xD
    En van gehandicapten :X
    En ik kan ni in de zee kijken.. Keiveel schrik da er ineens een haai voorbij zwemt..

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 22:12 ]


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    Ik heb bang van liften :O
    Echt erg xD
    En van gehandicapten :X
    En ik kan ni in de zee kijken.. Keiveel schrik da er ineens een haai voorbij zwemt..

    Ik ook bang van gehandicapten. =X Ik weet dat ze er niets aan kunnen doen, maar toch...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.