• wat is de engste film die jullie ooit hebben gezien ?

    Seven.

    For sure.


    We'll never be as young as we are tonight

    Prom Night, maar dat kwam om dat die heel erg echt leek in vergelijking met Mirrors and stuff, dit was gewoon met een enge gozer die een meisje achterna gaat en blablabla, het kan echt gebeuren in tegestelling tot de meesten:Y) dat maakt het engig.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    IT en Saw,, Chukkie!!
    It, omdat ik zooo bang ben voor Clowns ;o
    en Saw,, is opzig neit eng, aleeen het iedee er acher..
    en die Pop is zooon Eng!!! ;o
    En sinsdien kijk ik eigenlijk geen enge films meer.. x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Clown It.
    The grudge.
    A Nightmare On Elm street.


    everything, in time

    The Amityville Horror :S


    BAM!

    The grudge weetje daar kon ik gwn een jaar niet van slapen dus moest ik bij mijn zus gaat mijn zus gwn 1 2 en 3 opzetten terwijl ik bang was heeft ze wel spijt van gehad want ik hield haar nachten wakker


    I Got My Party Tonight<33

    return to hause on haunted hill; echt megavoos, er word een gast uit elkaar getrokken etc.


    -

    The grudge.
    Rose of dead.
    See no evil.


    Happiness hit her like a train on a track

    Anracnaphobia.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dunno.

    Ik kijk niet naar horror.
    Alhoewel ik net naar 1408 keek en ze beweren dat, dat een HorrorThriller is.
    Het was niet zo eng. Soms wel een klein beetje, maar als ik er naar durf zien, is het eigenlijk niet eng! :'D

    Vrijdag ga ik proberen kijken naar The Messenger. Ze zeggen dat die eng is, maar als ik die helemaal ga uit zien, is die dus niet eng. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bliss schreef:
    Dunno.

    Ik kijk niet naar horror.
    Alhoewel ik net naar 1408 keek en ze beweren dat, dat een HorrorThriller is.
    Het was niet zo eng. Soms wel een klein beetje, maar als ik er naar durf zien, is het eigenlijk niet eng! :'D

    Vrijdag ga ik proberen kijken naar The Messenger. Ze zeggen dat die eng is, maar als ik die helemaal ga uit zien, is die dus niet eng. ^^
    The Messenger is niet eng 8D En die wezens zijn lachwekkend, die manier waarop ze lopen :x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.