• We gingen vandaag met TL3 naar dwingelo, het planetron en voormalig kamp Westerbork. Nou serieus wat een kut dag.

    Want eerst, Q en ik haatten onze klas echt dus we gingen gewoon bij onze vrienden in de bus zitten. -we hadden 2 bussen 1 voor T3A en 1 voor T3B- Toen werden we daar uit gestuurd omdat we bij onze eigen klas in de bus moesten. Nou dat was echt een hell. Serieus bij elk leuke liedje op de radio moest hij keihard gingen ze alleen het refrein meezingen enzo. Nou in dwingelo was het best leuk maar wel saai. We gingen een film over de zon kijken en toen ging iemand niezen en we gingen koekjes eten enzo.
    Nou Westerbork was echt dood-vervelend. Eerst gingen we een film kijken over een vrouw enzo. Toen moesten we in het museum vragen beantwoorden die je serieus niet kon vinden, en het is ook nog een een so cijfer 0.0. Toen gingen we naar het kampterrein. Eerst 3 km lopen op een halve weg van half sneeuw/water/ijs. Toen waren we daar, zie je een veldje met wat kleine heuveltjes en halve muurtjes en nog wat. Nou toen nog terug.
    Wat een klote dag -.-
    Hoe was jullie dag? 8D


    when words fail, music speaks.

    Ik stress me dood ^^
    Maar verder wel okee denk ik ;)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Mijn dag is enorm saai. ^^


    All this dampness is damp.

    Vrij :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik moest met Nederlands vandaag een verhaal over kamp Westerbork lezen (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik had een saaie dag.
    Maar heb tijdens frans wel een deel pink panter gekeken.:Y)

    Vermoeiend. Maar zo vreemd is dat niet als je 4 uur slaap hebt gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb lkkr he-le-maal NIKS gedaan!! Normaal zou ik vandaag 8 uur hebben:S


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ravel schreef:
    Ik moest met Nederlands vandaag een verhaal over kamp Westerbork lezen (krul)
    Haha er over lezen of een film er over zien is wel leuk maar je komt daar met zo'n beeld zie je echt zulke domme halve muurtjes enzo. -.-


    when words fail, music speaks.

    Mijn dag was leuk.
    Geslapen, gewinkeld, gecomputerd en dat was het zowat (:
    Straks nog gaan volleyballen..


    Never run out of reasons to smile...