• Hallo!

    Ja, gisteravond stond ik keihard mee te blehren bij het Coldplay concert. Het voorprogramma bestond uit twee bands: Bat for lashes & Flaming lips. Ik ben er heen geweest met mijn broeder en zijn vriendin. Alhoewel we 16:20 uit Arnhem vertrokken, waren we +/- 18:00 pas in Nijmegen. We hebben heenreis al vreselijk lang in de file gestaan. Bat for lashes begon om 18:15 te spelen, maar daar hebben we dus een klein stukje van gemist omdat we in de file stonden. Bat for lashes vond ik zelf niet zoveel aan. Er hing nog een rustige sfeer, want dit was immers nog niet de hoofdact. Er stonden allemaal tentjes: Barbeque, Vietnamees, Patat etc. Eten genoeg dus :Y). Na Bat for lashes kwamen the Flaming lips. Een al ietwat oudere band, maar ze waren goed. De zanger ging dus met zo'n opblaasbare bal -zijn 'bubble'- over het publiek heen. Een soort van crowd surfing dus, maar dan in een opblaasbare bal. De twee support acts hebben niet heel lang gespeeld en we moesten na de tweede support act dus ook even wachten tot Coldplay. Iedereen begon zich rond het podium te verzamelen; het was eerder die dag nog veel meer verspreid. We stonden niet vooraan, want het was simpelweg onmogelijk om daar nog te komen -Tenzij je natuurlijk meteen vanaf 15:00 daar gaat staan en niet meer weggaat van die plek. Het heeft wel een paar drupjes geregend, maar met zoveel mensen merk je daar niet zoveel van. Toen Coldplay eindelijk kwam, barstte het feest los (cat). Alhoewel ik zonder te springen en het op mijn tenen staan het podium niet kon zien, konden we het toch volgen op de videoschermen, maar dat was goed te doen. Het geluid was super, de zang was prachtig. Chris Martin kan echt heel goed live zingen. Na even op het podium te hebben gestaan, gingen ze door het publiek heen naar een soort verhoging in het publiek en daar hebben ze ook nog wat geimproviseerd en gespeeld. Ze speelden ook nog Billie Jean. Het was echt in één woord ge-wel-dig. Er was vuurwerk, confetti en er waren gele balonnen die overigens op kwamen bij het nummer 'Yellow'. Ze zongen niet alleen nummers van het Viva la vida album, maar ook oudere. Na de tijd kreeg iedereen een gratis cd met 9 nummertjes erop. Er zijn zo 60.000 mensen op het concert afgekomen en nadat het concert afgelopen was moest iedereen natuurlijk tegelijk uit Nijmegen. We hebben terugreis dus alweer vreselijk lang in de file gestaan, maar het was het waard. Ik lag uiteindelijk om 2:00 op bed. Oh, ik zou er zo nog een keer heen willen (nerd). Respect als je dit gelezen hebt. Ik ben vast vanalles vergeten, maar je merkt vast wel dat het geweldig was.

    The end.


    "I shut my eyes in order to see.'

    HugsEva schreef:
    (...)
    Aaaah, kon je niet even een spandoek maken met mijn naam erop? (cat)
    He verdorie had ik inderdaad moeten doen. De volgende keer zal ik eraan proberen te denken (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    He verdorie had ik inderdaad moeten doen. De volgende keer zal ik eraan proberen te denken (krul)

    Helaas komt er geen volgende keer Coldplay, maar een ander concert dan maar. Naar welk concert gaan we de volgende keer? :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    HugsEva schreef:
    (...)
    Helaas komt er geen volgende keer Coldplay, maar een ander concert dan maar. Naar welk concert gaan we de volgende keer? :Y)
    Ik ga binnenkort naar Cinema Bizarre in Utrecht, Tarja Turunen & Kitty in Arcen, Cinema Bizarre in Berlijn, Omnia in Noord-Holland ergens. Dus je mag nog kiezen :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ik ga binnenkort naar Cinema Bizarre in Utrecht, Tarja Turunen & Kitty in Arcen, Cinema Bizarre in Berlijn, Omnia in Noord-Holland ergens. Dus je mag nog kiezen :'D

    Is het goed als ik deze keer dan even over sla? Ik ga 3 oktober wel naar Moke.(A)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahah vooruit dan :'D. En nu ga ik je topic laten voordat ik dadelijk nog harder offtopic ga (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Hahah vooruit dan :'D. En nu ga ik je topic laten voordat ik dadelijk nog harder offtopic ga (krul)

    Jup, zelfde geld voor mij. -Ontopic- Maareh echt cool dat je vooraan stond. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aaaaah, wat leuk voor je! :'D
    Ik zag hen deze zomer op Werchter en dat was ook zo geweldig. Een van de beste concerten die ik al zag. :') En ik heb de indruk dat het zo'n beetje hetzelfde was als toen op Werchter. Ze zongen ook Billie Jean toen enal. Mijn lerares was ook geweest en zij vond het haar beste concert dat ze zag en zei ook dat het geweldig was.
    Zo sjiek! B)