• Hallo!

    Ja, gisteravond stond ik keihard mee te blehren bij het Coldplay concert. Het voorprogramma bestond uit twee bands: Bat for lashes & Flaming lips. Ik ben er heen geweest met mijn broeder en zijn vriendin. Alhoewel we 16:20 uit Arnhem vertrokken, waren we +/- 18:00 pas in Nijmegen. We hebben heenreis al vreselijk lang in de file gestaan. Bat for lashes begon om 18:15 te spelen, maar daar hebben we dus een klein stukje van gemist omdat we in de file stonden. Bat for lashes vond ik zelf niet zoveel aan. Er hing nog een rustige sfeer, want dit was immers nog niet de hoofdact. Er stonden allemaal tentjes: Barbeque, Vietnamees, Patat etc. Eten genoeg dus :Y). Na Bat for lashes kwamen the Flaming lips. Een al ietwat oudere band, maar ze waren goed. De zanger ging dus met zo'n opblaasbare bal -zijn 'bubble'- over het publiek heen. Een soort van crowd surfing dus, maar dan in een opblaasbare bal. De twee support acts hebben niet heel lang gespeeld en we moesten na de tweede support act dus ook even wachten tot Coldplay. Iedereen begon zich rond het podium te verzamelen; het was eerder die dag nog veel meer verspreid. We stonden niet vooraan, want het was simpelweg onmogelijk om daar nog te komen -Tenzij je natuurlijk meteen vanaf 15:00 daar gaat staan en niet meer weggaat van die plek. Het heeft wel een paar drupjes geregend, maar met zoveel mensen merk je daar niet zoveel van. Toen Coldplay eindelijk kwam, barstte het feest los (cat). Alhoewel ik zonder te springen en het op mijn tenen staan het podium niet kon zien, konden we het toch volgen op de videoschermen, maar dat was goed te doen. Het geluid was super, de zang was prachtig. Chris Martin kan echt heel goed live zingen. Na even op het podium te hebben gestaan, gingen ze door het publiek heen naar een soort verhoging in het publiek en daar hebben ze ook nog wat geimproviseerd en gespeeld. Ze speelden ook nog Billie Jean. Het was echt in één woord ge-wel-dig. Er was vuurwerk, confetti en er waren gele balonnen die overigens op kwamen bij het nummer 'Yellow'. Ze zongen niet alleen nummers van het Viva la vida album, maar ook oudere. Na de tijd kreeg iedereen een gratis cd met 9 nummertjes erop. Er zijn zo 60.000 mensen op het concert afgekomen en nadat het concert afgelopen was moest iedereen natuurlijk tegelijk uit Nijmegen. We hebben terugreis dus alweer vreselijk lang in de file gestaan, maar het was het waard. Ik lag uiteindelijk om 2:00 op bed. Oh, ik zou er zo nog een keer heen willen (nerd). Respect als je dit gelezen hebt. Ik ben vast vanalles vergeten, maar je merkt vast wel dat het geweldig was.

    The end.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wow! Ik ben jaloers dat ik er niet was! Mooi verhaal trouwens

    Ik wil ook naar een concert van Coldplay gaan :[


    Just a simple "I love you" (:

    NOU
    IK WIL OOK NAAR CONCERT (huil)
    Een docente van mij ging er vanmiddag ook heen :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ooooooh, heb je Kirsten en Roos gezien, die waren er ook heen! o.o

    Mietjuh schreef:
    Ooooooh, heb je Kirsten en Roos gezien, die waren er ook heen! o.o

    Nee :') Ik wist wel dat Kirst er was, maar niet gezien. Het was ook veels te druk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    mn ouders wilden er naartoe, maar ze zijn uiteindelijk niet gegaan, haha :3 ik ben niet echt een fan van coldplay, maar het lijkt me wel vet om daar geweest te zijn ;3


    Destroy what destroys you.

    Ik was er ook, was echt gaaf =3 En ze zijn live echt heel erg goed!
    Alleen die pendelbussen waren kut Ö
    Je bent trouwens die mensen in schapenkostuums vergeten die bij the Flaming lips op het podium stonden x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mooi dat je, je geamuseerd hebt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OverMyHead schreef:
    Ik was er ook, was echt gaaf =3 En ze zijn live echt heel erg goed!
    Alleen die pendelbussen waren kut Ö
    Je bent trouwens die mensen in schapenkostuums vergeten die bij the Flaming lips op het podium stonden x]


    Het spijt me. Nou hierbij: er stonden mensen in schaapkostuums op het podium bij the Flaming lips.

    Wij zijn gewoon met de auto gekomen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    HugsEva schreef:
    (...)
    Nee :') Ik wist wel dat Kirst er was, maar niet gezien. Het was ook veels te druk.
    Dat kwam omdat ik vooraan stond :'D Heb nog naar je gezocht maar heb je ook niet meer gezien. Ik vond het ook heel tof, was wel behoorlijk brak daarna en zo goed als gestrand in Nijmegen dus ik moest helemaal terug naar Rotterdam samen met Roos dat was wel ruk. En die dude in die plastic bol, dat was dus echt vet lachen en ik dacht dat hij heel zwaar zou zijn ofzo maar dat viel reuze mee. En wat tof dat je je zo geamuseerd hebt ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Dat kwam omdat ik vooraan stond :'D Heb nog naar je gezocht maar heb je ook niet meer gezien. Ik vond het ook heel tof, was wel behoorlijk brak daarna en zo goed als gestrand in Nijmegen dus ik moest helemaal terug naar Rotterdam samen met Roos dat was wel ruk. En die dude in die plastic bol, dat was dus echt vet lachen en ik dacht dat hij heel zwaar zou zijn ofzo maar dat viel reuze mee. En wat tof dat je je zo geamuseerd hebt ^^

    Ah, maar ben je dan ook op het scherm geweest? Ik wou dat ik daar stond. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    whoaa vet koel 8D
    zo'n joch uit een van m'n clusterklassen was ook geweest
    hij lag half te slapen op de computers omdat ie pas om 3 uur ging slapen ofzo x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    HugsEva schreef:
    (...)
    Ah, maar ben je dan ook op het scherm geweest? Ik wou dat ik daar stond. (cat)
    Ja heel vaak, die camera man stond recht voor ons :'D Maar meestal dook ik weg of zag je alleen een stuk van mijn gezicht en mijn armen. Want er stond een lang iemand voor mij :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    vet cool:>

    Mijn moeder was daar. Ze was hartstikke blij enzo vandaag. Ik ben alleen nog steeds boos dat ik niet mee mocht omdat ik naar school moest. Het goffertpark is in Nijmegen en ik woon daar 15 minuten vandaan -.-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja heel vaak, die camera man stond recht voor ons :'D Maar meestal dook ik weg of zag je alleen een stuk van mijn gezicht en mijn armen. Want er stond een lang iemand voor mij :'D

    Aaaah, kon je niet even een spandoek maken met mijn naam erop? (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'