• I gotta feeling that tonight's gonna be a good night :9~

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Whipple schreef:
    ik heb nog iets x'D

hebben jullie ooit super hard om een leraar moeten lachen alleen maar omdat hij zo raar praat ofzo?

ik moest dat super hard in scheikunde.. onze leraar praat super sloom en zacht. Maar toen ging hij uitleggen hoe we op een of andere site moesten in loggen ofzo.. echt komisch x'D

Ik lig bij Godsdienst bijna altijd strijk.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Whipple schreef:
    hallo, vinden ze bovenbouwers dan alleen volwassen?
    dat is doooooom x_x

ik weet niet
    misschien denken ze dan dat je op een leeftijd bent dat je die gesprekken aan kan
    nouja, ik ben nog even oud als voor de vakantie o.o

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Trafficlight schreef:
    ik snap dat niet hoor
    dan zit je in de vierde, helemaal niet veranderd ofzo
    en dan praten ze toch heel anders tegen je dan in de derde o.o

Mm, ik zit nu in het vijfde, en eigenlijk merk ik het verschil tegenover vorig jaar niet echt.

Fortune schreef:
    (...)

Mm, ik zit nu in het vijfde, en eigenlijk merk ik het verschil tegenover vorig jaar niet echt.

nou
    bij ons is het supererg te merken x'D

Trafficlight schreef:
    (...)
    nou
    bij ons is het supererg te merken x'D

Hoe dan?

Trafficlight schreef:
    (...)
    tuurlijk
    vandaag nog. onze nederlands leraar die praat met een super kutte, eentonige stem o.o
    dus ik zat te flexen op de gang (soort van huiswerk maken in eigen uren) en de absentenopneem vent kwam :'D
    en wierda was aan het praten, dus ik zeg: "ik word zo moe van die stem van die vent" en hij stond bij de deur o.o
    damn it.

haha..x'D

wij hadden oook, aan het einde van scheikunde kwam er een ander ventje iets uitleggen over de veiligheid.. daar lag ik echt om dubbel.. gewoon omdat die echt het tegenovergestelde was..(A)

en dan zei hij steeds van die dingen dat je je lach in moest houden, maar dan lukte het je niet..x'D

een ding weet ik nog, hoe hij het zei was het super grappig, nu denk ik niet maar goed(a):
    "En ja, als je voor de grap onder die douche gaat staan. Dan word je zeiknat. En danbedoel ik echt nat. Natter dan nat. Gewoon echt zeiknat. Helemaal nat bedoel ik dan. Zo nat dat je dan gewoon zeiknat bent." zoiets zei die.. en dan ik geloof 5 minuten lang alleen maar in iedere zin minstens 1x nat x'D

Trafficlight schreef:
    (...)
    ik weet niet
    misschien denken ze dan dat je op een leeftijd bent dat je die gesprekken aan kan
    nouja, ik ben nog even oud als voor de vakantie o.o

haha... maar je hebt helemaal gelijk (A)

Fortune schreef:
    (...)
    Hoe dan?

ze komen naar je toe om te praten
    voorheen was het maar een knikje o.o
    ze nemen de wat heftigere onderwerpen om over te praten: zoals anorexia ofzo.
    ze doen gewoon aardiger tegen je alsof je geen leerling meer bent maar of je gewoon iemand bent waartegen ze het leuk vinden te praten..
    heel apart =3

Trafficlight schreef:
    (...)
    ze komen naar je toe om te praten
    voorheen was het maar een knikje o.o
    ze nemen de wat heftigere onderwerpen om over te praten: zoals anorexia ofzo.
    ze doen gewoon aardiger tegen je alsof je geen leerling meer bent maar of je gewoon iemand bent waartegen ze het leuk vinden te praten..
    heel apart =3

Dat is inderdaad wel een heel groot verschil.

Whipple schreef:
    (...)
    haha..x'D

wij hadden oook, aan het einde van scheikunde kwam er een ander ventje iets uitleggen over de veiligheid.. daar lag ik echt om dubbel.. gewoon omdat die echt het tegenovergestelde was..(A)

en dan zei hij steeds van die dingen dat je je lach in moest houden, maar dan lukte het je niet..x'D

een ding weet ik nog, hoe hij het zei was het super grappig, nu denk ik niet maar goed(a):
    "En ja, als je voor de grap onder die douche gaat staan. Dan word je zeiknat. En danbedoel ik echt nat. Natter dan nat. Gewoon echt zeiknat. Helemaal nat bedoel ik dan. Zo nat dat je dan gewoon zeiknat bent." zoiets zei die.. en dan ik geloof 5 minuten lang alleen maar in iedere zin minstens 1x nat x'D

dat is zeker zo'n douche waar je onder moet gaan staan als er iets mis gaat ? zo'n plensdouche ?
    vorig jaar deed een gekke scheikundeleraar van ons die douche aan, zo in de klas :'D en we gingen alles opvangen in een té kleine bak. x'D
    geweldig n_n

trouwens: de meeste leraren die hebben we het zelfde als vorig jaar, of die heb ik in de 1e gehad..*ik zit in haast de zelfde klas als de eerste :x*

maar dus "kennen" ze ons nog.. of bij wiskunde moet je op dezelfde plaatsen gaan zitten als vorig jaar.. dat vond ik pas domm..

gelukkig zit ik naast een aardig meisje, dus maakt dat minder uit..=3

Fortune schreef:
    (...)

Dat is inderdaad wel een heel groot verschil.

ik vind het geen onaangename omslag hoor :X
    ik vind het leuk als ze met me komen praten
    ze hebben best leuke dingen te melden af en toe =3
    mijn leraren zijn best aardig :')

Trafficlight schreef:
    (...)
    dat is zeker zo'n douche waar je onder moet gaan staan als er iets mis gaat ? zo'n plensdouche ?
    vorig jaar deed een gekke scheikundeleraar van ons die douche aan, zo in de klas :'D en we gingen alles opvangen in een té kleine bak. x'D
    geweldig n_n

jaa dat jaa..x'D

en wij hebben ook een "oogdouche"
    en dan spuit er zo'n straaltje water in je oog.. volgens mij is dat echt zo niet fijn als je dat moet.. =3

Whipple schreef:
    trouwens: de meeste leraren die hebben we het zelfde als vorig jaar, of die heb ik in de 1e gehad..*ik zit in haast de zelfde klas als de eerste :x*

maar dus "kennen" ze ons nog.. of bij wiskunde moet je op dezelfde plaatsen gaan zitten als vorig jaar.. dat vond ik pas domm..

Waarom moet dat?
    Kan die niet zelf beslissen waar je moet gaan zitten?

Whipple schreef:

daar heb je wel geluk mee
    ik heb maar 1 leraar die ik van 2 jaar terug ken o.o echt niet leuk. want ik heb nu iets minder leuke leraren :X