I gotta feeling that tonight's gonna be a good night
I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
@Char-ja, zo ga ik jou noemen - Ja, inderdaad was nodig. @everybody: alles goed?
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
Trafficlight schreef: ik heb net de baarmoederhalskankerprik gehaald x'D
Don't let 'em say you ain't beautiful.
NickyFOSHO schreef: @Char-ja, zo ga ik jou noemen - Ja, inderdaad was nodig. @everybody: alles goed?
de derde :'D
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
BrokenDreams schreef: (...) Is goed hoor Waarvoor stond gha eigenlijk? ; voor ga? x'D
Trafficlight schreef: de derde :'D
nee, valt mee, hoor. alleen ik kan er niet echt super tegen, dus ik voelde mijn wangen alweer rood worden en mijn hoofd alweer bonken x'D
NickyFOSHO schreef: (...) Nooooooooo, gewoon, ik zei het toen veel enzo en wist niets anders x'D
Trafficlight schreef: nee, valt mee, hoor. alleen ik kan er niet echt super tegen, dus ik voelde mijn wangen alweer rood worden en mijn hoofd alweer bonken x'D
BrokenDreams schreef: (...) Ahw, okee. Ik vind deze leuker.
BrokenDreams schreef: (...) Ow.. Nouja, ik had er wel enkele dagen last van. Niet om je schrik aan te jagen ofzo :p
NickyFOSHO schreef: (...) Ja, ik ook Had ik al eerder trouwens
ik vind het echt kansloos als er een nieuw topic word geopend en mensen gaan zeggen 'oh blabla alweer?' we kunnen ook zelf lezen btw: hoi
-
Trafficlight schreef: (...) doe je niet hoor :'D ik weet wat het is, die stijve arm. gelukkig heb ik vanmorgen net gym gehad :'D
BrokenDreams schreef: (...) Hha ^^ Maarja, zo'n namen word je zo snel beu.