• I gotta feeling that tonight's gonna be a good night :9~


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    aah zoo ik snap hem (nerd)

    ik ben eigenlijk zoooo moeee

    en ik heb een verhaal te vertellen.. want daar baalde ik gister nog al van.. en toen kreeg ik gister ook nog knallende ruzie thuis.. maar ik zal even mijn verhaaltje gaan typen..:x

    ik ben ook al zo moe n_n
    maar typ het eens :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    misschien is ze uit? ;$

    zou heel goed kunnen :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Naooom, i like your forumsignature.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    shameless - atl :9~
    een van de weinigen liedjes van het vorige album dat ik echt leuk vind. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat is ook een mooi liedje. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    nja mooi vind ik het niet
    vrolijk en leuk wel =3
    en miers verhaal is echt superlang, I guess :8

    [ bericht aangepast op 11 sep 2009 - 21:34 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    maar hier komt het:

    kijk we hadden vandaag dus geen natuurkunde want dat viel uit.. dus toen dachten wij, als wij zorgen dat we eerste uur vrij hebben... is dat fijner..
    Dus wij vragen donderdag aan de mentor onder duits, want die hebben we ook voor duits, of we even dat mogen gaan wisselen.. kijken of dat kan.. Wat blijkt? Hebben we dus al 1e uur vrij, dus hoeft er niets te veranderd worden..

    Komt de mentor met het idee om klassenuur naar het 1e te zetten want dan waren we om 13.00 uur "uit".. dus alle dansers en nog een paar kinderen *zie 2 >.<* zeggen: "neee.. doe dat niet.." reden 1) wij zijn allemaal kapot, omdat we haast allemaal super vroeg op moeten staan 2) omdat wij pas om half 3 dansen hadden en dan tot 5.. dus die 2 kinders die andere die ook dat goed vonden, die begrepen ons..

    Naja.. uit eindelijk heeft de meerderheid gelijk gekregen en dus hadden we gewoon weer 1e uur..

    Dus ik was daardoor al chaggie..:x en weetje ik zeg dus zo: "jaa hallo. Waarom zou ik om 6 uur opstaan alleen maar voor klassenuur? ga zelf om 6 uur daarvoor opstaan." dus tegen wie ik dat zei *een kutjongen echt waar :x*: "je hebt er zelf voor gekozen om te dansen"

    en serieus wij krijgen super vaak zo'n antwoord te horen.. en dat is dus echt een kut antwoord.. misschien klinkt het dom.. maar naja.. ze hebben wel gelijk natuurlijk, dat geef ik eerlijk toee.. maar sommige dingen zijn gewoon echt niet leuk om dan te horen..:x

    maar.. ik was dus al chaggie daarna... en toen kregen we nog bakken met huiswerk dus mijn humeur was niet zo goed... zeg maar..;$

    dus ik kom thuis.. het eerste wat ik hoor is gezeik tegen mijn broer, en dan gingen we eten. was het nog steeds bezig. dus ik zeg der iets van *zoiets: "waarom kunnen we niet een normaal gesprek onder het eten voeren?"* en daarna had ik dus dikke fight met mijn vader...:x

    blablabla.. uit eindelijk heb ik niet veel aan mijn huiswerk gedaan, gelukkig was het al klaar.. ik had alleen niet geleerd.. maar ja.. ik heb dat vanmorgen in de trein nog even gedaan en dus heb ik het uit eindelijk wel gedaan...;$

    maar dit was het zo ongeveer..(A)

    Trafficlight schreef:
    nja mooi vind ik het niet
    vrolijk en leuk wel =3
    en miers verhaal is echt superlang, I guess :8

    kolopt :x

    allemaal schoolprobleempjes :')
    gewoon al die gassies negeren johhh.
    ze lullen maar aan. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    jaa maar weetje he.. die jongen die zei: "je hebt er zelf voor gekozen."
    die doet altijd super dom tegen mij en nog andere... en dan tegen de jongen die danst in mijn klas, daar alleen soms aardig tegen.. en dan nog een paar kinders.. maaaar..

    ik kan hem gewoon zooo niet uitstaan.. alleen maar omdat hij altijd van die kutopmerkingen maakt, of tijdens het klassenfeest van vorig jaar zei: "laat je polsen zien" alleen maar omdat ik en een paar vriendinnen toevallig toho fans zijn.. zoo dom..

    en eigenlijk zou ik het moeten negeren, maar soms gaat dat wel moeilijk ;$

    Je mag je er niets van aantrekken Mier. Dat is hij niet waard.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    eigenlijk wel he :x
    eigenlijk is hij een grote domme sukkel (A)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2009 - 21:43 ]

    Goed gezegd.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    haha, dankuu dankuu _O_

    haha ik heb nog een verhaaltje.. wil je die ook horen? (A)

    of niet?
    zeg maar eerlijk he n_n