• I gotta feeling that tonight's gonna be a good night :9~


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Vertel maar hoor.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    oke, komt ie

    vertel maar kind :')
    late reactie, ik weet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    kijk, wij hadden dus als laatste dansen

    en toen naja. 2 leraressen zitten in de zelfde trein als mij zeg maar.. maar.. meestal zitten we niet samen. En vandaag was 1 v.d. 2 dus tegelijk met ons in de trein.. en toen kwam ze bij mij en 2 vriendinnen zitten. En dat was eigenlijk best wel grappig. want dan vertelde ze dingen over hoe zeg maar van nu de 4e in de 1e waren, *de meeste van de 4e ken ik ook al wel lang* en ook over hoe wij in de 1e waren en dat was soms nogal erg grappig..x'D
    hihi,=']

    dit was een korter verhaaltje(A)

    Ghahah, was dat niet raar om met een leerkracht buiten school te praten?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    mmh.. nee... ze is niet zo oud zeg maar... ik gok rond de 30, 35 daar in de buurt.. en we hebben wel vaker met heel de dansklas gewoon van dat soort gesprekken, dus nee eigenlijk niet..;$

    heeel raar is dat
    ik ken het
    sinds ik in de vierde zit, doen leraren veel aardiger en praten ze echt serieus met je alsof je een volwassen persoon bent :'D
    ik heb in die 2 weken al meer met leraren gepraat als in die 3 jaar van te voren O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    misschien heb ik het verkeerd gezegt,, maaar die 2 leraren zijn dansjuffen om het zo te noemen..:x
    dus daar praat ik zowiezo al wel vaak mee...:x

    aber... met gewone leraren dat zou ik raaaaaaaaaar vinden..x'D
    al zit soms mijn geschiedenis leraar in dezelfde trein..x'D

    ik vind het niet raar
    ik bedoel: het zijn oook mensen en die willen gewoon soms met je praten n_n
    vooral nu
    je wordt meer volwassen behandeld.
    dat vind ik wel fijn n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    haha..=3
    ik heb met de andere, die waar ik vandaag neit mee in de trein zat, daar heb ik wel vaker mee in de trein gezeten.. dan moesten we 's avonds naar een voorstelling gaan kijken en dan moesten we terug met de trein... maar om 11 uur mag ik niet alleen van mijn ouders met vriendinnen met de trein =3 dus... gaan we dan met die ene juf.. dat is soms best wel grappig..x'D

    Dat is ook zo, dan kan je al meer volwassengesprekken met iemand voeren.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik heb nog iets x'D

    hebben jullie ooit super hard om een leraar moeten lachen alleen maar omdat hij zo raar praat ofzo?

    ik moest dat super hard in scheikunde.. onze leraar praat super sloom en zacht. Maar toen ging hij uitleggen hoe we op een of andere site moesten in loggen ofzo.. echt komisch x'D

    ik snap dat niet hoor
    dan zit je in de vierde, helemaal niet veranderd ofzo
    en dan praten ze toch heel anders tegen je dan in de derde o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hallo, vinden ze bovenbouwers dan alleen volwassen?
    dat is doooooom x_x

    Whipple schreef:
    ik heb nog iets x'D

    hebben jullie ooit super hard om een leraar moeten lachen alleen maar omdat hij zo raar praat ofzo?

    ik moest dat super hard in scheikunde.. onze leraar praat super sloom en zacht. Maar toen ging hij uitleggen hoe we op een of andere site moesten in loggen ofzo.. echt komisch x'D

    tuurlijk
    vandaag nog. onze nederlands leraar die praat met een super kutte, eentonige stem o.o
    dus ik zat te flexen op de gang (soort van huiswerk maken in eigen uren) en de absentenopneem vent kwam :'D
    en wierda was aan het praten, dus ik zeg: "ik word zo moe van die stem van die vent" en hij stond bij de deur o.o
    damn it.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.