• Geen idee of ie hier goed staat en ik heb deze van FBR_trash ja.
    Maar, als je een pil moest innemen, welke zou het zijn?

    Met de rode pil kan je één keer van lichaam veranderen. Je kan alles, zoals lichaamsvorm, geslacht en uiterlijk, veranderen, en je kan zelfs in een dier veranderen. Maar het is alleen qua uiterlijk, je hersens enz blijven hetzelfde, ook als je in een dier veranderd.

    Met de blauwe pil blijf je voor altijd leven, je hoeft niet meer te eten/drinken, ademen en slapen. Je wordt niet meer ouder, blijft ook altijd gezond en geneest heel snel als je gewond ben enz.

    OHJA, wat ik ben vergeten te zeggen; als je de twee pillen mixt, ga je dood, zelfs de genezing van de blauwe pil kan daar niet tegen. Je kan dus maar 1 pil kiezen

    Het is misschien een beetje onduidelijk, maar ik moest het uit het Engels vertalen. oh, en antwoordt niet alleen met 'rood' of 'blauw', zeg er ook bij waarom :3
    and... GO

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 18:54 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Rood!
    Omdat ik altijd al een jongen had willen zijn.

    Nee dat lieg ik. Ik wil wel eens voor een dag een jongen zijn. En dan, eh, dat ga ik niet hier op het forum zeggen :$

    Ik ga voor rood. Ik ben wel tevreden met mijn innerlijk. Alleen niet met mijn uiterlijk. Dus ik zou mijn uiterlijk een deel veranderen. Blauw zou ik nooit willen .. Het idee, dat ik voor eeuwig zal moeten blijven leven, niet meer zou moeten eten, slapen, drinken, ademen, vind ik echt eng. Dan ben je steeds wakker, kan/moet je nooit meer het gevoel krijgen van; ik heb zin in snoep, of in cake. En, wie wil nu, in zo'n wereld onsterfelijk blijven? Rood dus.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    rood :Y)


    Just a simple "I love you" (:

    Rode, lijkt me wel vet om een jongen te zijn :'D


    I don't need words to feel those lips.

    De blauwe, want de rode pil is voor 1 keertje. En dan zie ik hoe het er over 500 jaar uitziet, in tekenfilms fantaseren ze daar altijd over:P


    To live would be an awfully big adventure

    Rood.
    Eeuwig leven is kut, iedereen moet eens dood gaan.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Lucidity schreef:
    Rood. Niet zozeer omdat ik wil veranderen maar wat heb je aan je leven als je voor altijd blijft leven? Wat is er aan zonder risico, en uiteindelijk zie je iedereen waarvan je houdt sterven.


    ok

    Rood.
    Ik zou nooit voor eeuwig willen leven,en het lijkt me best leuk om een dier te zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rood.
    Ik zou het niet kunnen aanzien hoe alle mensen die ik ken, ontmoet en van houd doodgaan en ik steeds weer alleen achterblijf. Geef me dan maar die rooie.


    I clicked my heels and wished for you.

    Rood.
    Want, dan kan ik mezelf mooier maken [vind mezelf lelijk.]
    En, eeuwig leven lijkt me zó saai. Want ik verveel me nu al dood xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Eum.. Rood omdat .. eeuwig leven best saai is.. maar ik zou graag blauw ook willen nemen want ik zou super graag weten wat er in de toekomst gaat gebeuren. (of er eindelijk vliegende auto's zullen zijn :9~ *keeps dreaming*)
    Maar als je beide neemt ga je dood, hé.. Damned..
    Rood dan misschien..
    Ik denk dat ik zo lang zou piekeren dat ik op het einde gewoon sterf voordat ik me beslist heb..


    VIP - Very Important Penguin

    ehm..
    met de blauwe pil leef je voor altijd, je ziet iedereen die je dierbaar is sterven, dan heeft op een gegeven moment leven geen betekenis meer.
    ook moet je sterfelijk zijn om het leven te kunnen waarderen ^.^
    met de rode pil kan je veranderen, maar dat gaat helemaal tegen het cliche in van 'je bent wie je bent'. Als je jezelf kan veranderen, denk ik dat je daar altijd spijt van zal krijgen.
    kan je ook gewoon geen van beide nemen? :P
    (en anders neem ik rood)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2009 - 8:17 ]


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    De blauwe pil. Ik wil niet doodgaan. Ik houd van geschiedenis en wil het van dichtbij maken. Ik zou graag bij elke belangrijke gebeurtenis willen zijn.


    History is not hatred.

    Rood, ik moet gewoon een dier zijn O.o


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Rood, uiteindelijk ben je uitgeleefd. Maarja, ik hoef eig niks aan mn lichaam te veranderen, dus eig hoef ik beide niet xD


    I want my bloody cheese now!^^