• Geen idee of ie hier goed staat en ik heb deze van FBR_trash ja.
    Maar, als je een pil moest innemen, welke zou het zijn?

    Met de rode pil kan je één keer van lichaam veranderen. Je kan alles, zoals lichaamsvorm, geslacht en uiterlijk, veranderen, en je kan zelfs in een dier veranderen. Maar het is alleen qua uiterlijk, je hersens enz blijven hetzelfde, ook als je in een dier veranderd.

    Met de blauwe pil blijf je voor altijd leven, je hoeft niet meer te eten/drinken, ademen en slapen. Je wordt niet meer ouder, blijft ook altijd gezond en geneest heel snel als je gewond ben enz.

    OHJA, wat ik ben vergeten te zeggen; als je de twee pillen mixt, ga je dood, zelfs de genezing van de blauwe pil kan daar niet tegen. Je kan dus maar 1 pil kiezen

    Het is misschien een beetje onduidelijk, maar ik moest het uit het Engels vertalen. oh, en antwoordt niet alleen met 'rood' of 'blauw', zeg er ook bij waarom :3
    and... GO

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 18:54 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    blauw, ik zou dan alle mensen gaan helpen die is er toch ook nodig ^^

    maar.. als dat niet kon zou ik toch de rode pakken :P

    toch rood.. gewooon omdat als jij eeuwig blijft leven en iedereen om je heen gaat dood, dat is toch niet leuk?

    Ik slaap/eet/drink ook veel te graag om die blauwe pil te nemen (nerd)
    En ik zou sowieso wel wat dingen aan mn uiterlijk willen veranderen :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dan wil ik de rode. Serieus, ik wil niet voor eeuwig leven. Doodgaan hoort er gewoon bij, ik verveel me nu al vaak dood, wat moet dat dan met mij worden? Ik wil mijn dromen waar maken en dat gaat niet als ik op deze leeftijd blijf hangen.

    Rood. Het zou gawoon niet fijn zijn om niet te kunnen eten en slapen want dat zijn de dingen die ik het liefst doe. Erg hé? ;D En ik zou het ook niet fijn vinden als iedereen ouder zou worden en ik niet =/

    De rode pil definitely.

    Blauw

    lang leve de lol van het leven denk ik

    en ik ben stiekem bang om dood te gana


    We can only learn to love by loving.

    Rood, anders gaat iedereen om je heen maar dood, en jij blijft leven.


    blame the bully.

    Rood, ik wil niet voor eeuwig leven.


    Destroy what destroys you.

    Rood: eeuwige leven hoeft nou ook weer niet van mij :')


    -

    Rood, ik wil slapen kunnen, eten enzo x'D Daar kan ik echt niet zonder.


    Your make-up is terrible

    Rode pil, omdat ik niet eeuwig zou willen blijven leven.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Rood, omdat ik niet tevrede ben met mezelf en ik dus graag wil veranderen. En het altijd blijven leven gedoe lijkt me ook wel wat maar ik wil te graag veranderen dat ik toch voor rood ga.


    -

    Rood.
    Onstefelijk is wel heeeel lang niet sterfelijk.
    Ik zou graag 100 worden, maar onsterfelijk is me teveel van het goede.


    hoi, jij bent leuk.

    Nou, dat is een moeilijke vraag, Ik zou voor blauw kiezen. Ikzelf heb zo een schrik voor de dood, dus nogal duidelijk dat ik voor de blauwe zou kiezen, maar dan gaan je vrienden dood, en blijf jij leven, en zo gaat het altijd door gaan. dus zou ik ook voor de rode kunnen kiezen, maar ik ben liever wie ik ben , dus nou jaa, ik kies lekker de blauwe ;d

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 20:06 ]


    It even took me by surprise