• Geen idee of ie hier goed staat en ik heb deze van FBR_trash ja.
    Maar, als je een pil moest innemen, welke zou het zijn?

    Met de rode pil kan je één keer van lichaam veranderen. Je kan alles, zoals lichaamsvorm, geslacht en uiterlijk, veranderen, en je kan zelfs in een dier veranderen. Maar het is alleen qua uiterlijk, je hersens enz blijven hetzelfde, ook als je in een dier veranderd.

    Met de blauwe pil blijf je voor altijd leven, je hoeft niet meer te eten/drinken, ademen en slapen. Je wordt niet meer ouder, blijft ook altijd gezond en geneest heel snel als je gewond ben enz.

    OHJA, wat ik ben vergeten te zeggen; als je de twee pillen mixt, ga je dood, zelfs de genezing van de blauwe pil kan daar niet tegen. Je kan dus maar 1 pil kiezen

    Het is misschien een beetje onduidelijk, maar ik moest het uit het Engels vertalen. oh, en antwoordt niet alleen met 'rood' of 'blauw', zeg er ook bij waarom :3
    and... GO

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 18:54 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Rood; Omdat ik lelijk ben en dan mezelf mooier kan maken! ^^ En omdat als je blauw neemt en je dus nooit dood gaat... komt niet goed, over 5 miljard jaar vergaat de wereld want dan is de zon uitgedoofd en dat is volgens mij niet leuk! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    De rode pil! Lijkt me vet cool! Ik denk dat de blauwe gaat vervelen...


    You are beautiful, you are love.

    LoveXxMe schreef:
    (...)
    Omdat anders als ik blauw neem moet ik altijd nieuwe klas it hink en blijf ik altijd zo oud en dat wil ik nmiet en rood lijkt me wel leuk
    of je neemt de pil wanneer je 19 bent ofzo, hoef je lekker niet meer naar school ;d


    It even took me by surprise

    De keuze is zo moeilijk. Je hoeft nooit meer te eten/drinken dus ik neem aan dat je altijd slank blijft. Maar heel de dag wakker blijven is zo stom. Altijd blijven leven zou ik niet aankunnen, voor altijd is veel te lang x-x Snel genezen en altijd gezond blijven is fantastisch. Maar je naaste sterven wel en dat is pijnlijk, niemand wilt iemand verliezen maar met een eeuwig leven zal je íédereen verliezen.

    Met de rode pil mag je kiezen hoe je eruitziet, je hersens blijven hetzelfde. Het is leuk dat je dan van uiterlijk perfect bent. Niet dat ik het daarvoor zou doen.

    Het is zo moeilijk maar ik denk dat ik voor de rode ga omdat ik altijd blijven leven niet ga aankunnen en de dood lijkt me vredig als de tijd er is om te sterven ;o


    Only losers can act the way you do

    Ik zou voor geen van de 2 gaan. Want als je de blauwe kiest en je komt iets ergs tegen en je bent er echt kapot van blijf je het meedragen en aangezien je nooit sterft dan word je er langer aan herinnerd. Bij rood kan je jezelf verbeteren maar als het dan toch tegenvalt dan zit je wel in dat ander lichaam vast en je kan niet meer terugkeren.


    Superstar*, you've finally made it.

    Euhmmm
    ik kan niet kiezen :')
    doe dan maar rood. :'3


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Je kan jezelf vermoorden door beide pillen in te nemen :9~ dus als je je eeuwige leven zat bent, neem je gewoon de rode pil erbij. (cat)
    lol, daar kwam iemand mee op fbr_trash :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    volgens mij kiest de meerderheid de rode..x'D
    -wilde dat even zeggen-

    imaDINOSAUR schreef:
    Je kan jezelf vermoorden door beide pillen in te nemen :9~ dus als je je eeuwige leven zat bent, neem je gewoon de rode pil erbij. (cat)
    lol, daar kwam iemand mee op fbr_trash :'D

    haha, dat kan natuurlijk ook..x'D

    JustMexD schreef:
    Ik zou voor geen van de 2 gaan. Want als je de blauwe kiest en je komt iets ergs tegen en je bent er echt kapot van blijf je het meedragen en aangezien je nooit sterft dan word je er langer aan herinnerd. Bij rood kan je jezelf verbeteren maar als het dan toch tegenvalt dan zit je wel in dat ander lichaam vast en je kan niet meer terugkeren.
    daaag drol (a') gemoet wel kiezen he (a') (l')


    It even took me by surprise

    Kryptonite schreef:
    (...) daaag drol (a') gemoet wel kiezen he (a') (l')


    eylaba, mja okee kben een drol. Maar je moet rekening houden dat het moeilijk is voor een drol zoals ik te kiezen hee!! :d


    Superstar*, you've finally made it.

    JustMexD schreef:
    (...)

    eylaba, mja okee kben een drol. Maar je moet rekening houden dat het moeilijk is voor een drol zoals ik te kiezen hee!! :d
    njaa, zonder brein gaat dat niet goed he (a') ;d


    It even took me by surprise

    Kryptonite schreef:
    Nou, dat is een moeilijke vraag, Ik zou voor blauw kiezen. Ikzelf heb zo een schrik voor de dood, dus nogal duidelijk dat ik voor de blauwe zou kiezen, maar dan gaan je vrienden dood, en blijf jij leven, en zo gaat het altijd door gaan. dus zou ik ook voor de rode kunnen kiezen, maar ik ben liever wie ik ben , dus nou jaa, ik kies lekker de blauwe ;d


    Mja nu ik dit lees zou ik misschien ook voor blauw gaan :D maja kweet et ni ze!


    Superstar*, you've finally made it.

    Kryptonite schreef:
    (...) njaa, zonder brein gaat dat niet goed he (a') ;d


    ey Marianne, houd u keer in!! xD Mij zo maar beledigen Ö Gij durft nogal ze!! Heb jij wel een brein eigenlijk. Want als je zegt dat je nonkel fototoestel is :p


    Superstar*, you've finally made it.

    JustMexD schreef:
    (...)

    ey Marianne, houd u keer in!! xD Mij zo maar beledigen Ö Gij durft nogal ze!! Heb jij wel een brein eigenlijk. Want als je zegt dat je nonkel fototoestel is :p
    da was een verspreking xd dat kan zelf de grootste nerd van school zeggen, seg sulma, een kopke koffie hebben, we zijn lijk wel aan het spammen, ;o kga verder reageren in u gastenboek ;d


    It even took me by surprise