• Geen idee of ie hier goed staat en ik heb deze van FBR_trash ja.
    Maar, als je een pil moest innemen, welke zou het zijn?

    Met de rode pil kan je één keer van lichaam veranderen. Je kan alles, zoals lichaamsvorm, geslacht en uiterlijk, veranderen, en je kan zelfs in een dier veranderen. Maar het is alleen qua uiterlijk, je hersens enz blijven hetzelfde, ook als je in een dier veranderd.

    Met de blauwe pil blijf je voor altijd leven, je hoeft niet meer te eten/drinken, ademen en slapen. Je wordt niet meer ouder, blijft ook altijd gezond en geneest heel snel als je gewond ben enz.

    OHJA, wat ik ben vergeten te zeggen; als je de twee pillen mixt, ga je dood, zelfs de genezing van de blauwe pil kan daar niet tegen. Je kan dus maar 1 pil kiezen

    Het is misschien een beetje onduidelijk, maar ik moest het uit het Engels vertalen. oh, en antwoordt niet alleen met 'rood' of 'blauw', zeg er ook bij waarom :3
    and... GO

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 18:54 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik kies de rode,
    want ik wil niet voor eeuwig blijven leven. Straks loop ik nog alleen rond ofzo, en dat wil ik niet. En waarschijnlijk gaat me dat ook vervelen. De rode sowieso. :'D

    Rode, hoewel ik best wel eeuwig wil blijven leven. Maar anders, als een kort leven met een uiterlijk zoals je het zelf wilt lijkt me nog beter. Echt een pak beter ^^


    Home is now behind you. The world is ahead!

    De blauwe pil en dan zou ik 'm ook aan alle anderen geven. Ik wil eeuwig leven, ik wil niet doodgaan ;o

    Of we nemen met z'n alle de blauwe pil, blijven we met z'n allen voor altijd leven (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Rode,omdat ik niet echt blij ben met hoe ik ben....

    (Nu kan ik lkkr geen blauwe meer nemen!!!(puh))
    xD


    Time changes, best friends can become strangers...

    Blauw


    You can run but not hide

    Rood, ik wil absoluut niet alleen zijn over een aantal jaar.


    Protège moi de mes désirs.

    Rood (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Rood, ik wil niet helemaal zijn over heel veel jaar =[.


    I am an idiot, I move.

    Roood, want ik wil niet dat ik alleen achterblijf terwijl al mijn vrienden en familie doodgaan xd

    rood, ik wil niet eeuwig leven, dan moet ik de gene waar ik van hou zien dood gaan, nou dat lijkt me erg >< ga liever mensen klieren xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    imaDINOSAUR schreef:
    Of we nemen met z'n alle de blauwe pil, blijven we met z'n allen voor altijd leven (nerd)


    dé oplossing ^^


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik kies toch voor,

    de rode.

    Of nee, de blauwe.

    Nee, toch de rode.


    -

    Rood, want.
    Ik wil niet eenzaam zijn. (:


    007

    Blauw. Ik wil niet ouder worden. En ik geef iedereen om wie ik geef er ook ééntje (: Dan raak ik nooit meer iemand kwijt die me dierbaar is.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.