• Yaps, ik wil de abbo's afschaffen. :Y)
    Omdat ik persoonlijk mijn mail etc nooit lees en dus nooit een abbo neem en de meeste mensen die een abbo op je storie nemen lezen hem erna toch niet meer. Dus mijn suggestie is de Abbo's afschaffen en gewoon telkens dat als er een nieuw deel is dat de lezers van het vorige deel een automatisch pb/gb bericht krijgen toegestuurd met de link erin.
    Dat is veel handiger want het bestpaard voor de schrijvers tijd om de mensen zonder abbo te melden dat er een nieuw deel is.
    Lots of love, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Abbos moeten blijven!

    Maar i.p.v een mail kun je ook met een pb ding werken. Dat zou ik handiger vinden..


    -

    abo's zijn handig maar uw mailbox sta altij vol alhoewel da maakt mij ni zoveel uit :) x

    Ik zou het wel goed vinden als je gewoon ook op zo'n ding als bij 'abo's kan klikken als je nog wil weten of er een nieuw deel is of niet en dat dán per pb/gb krijgen. Anders zou ik het niet doen. Ik lees mijn mails ook niet echt, maar er zijn een groot deel van de mensen van Quizzol die dat wel doen.

    Ik ben tegen, je kan zelf gewoon je abo's verwijderen hoor. En er zijn genoeg mensen die wel hun mail lezen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Tegen. (:

    want, ik hou van die dingen. [=


    You'll never dream alone. <3

    VOOR VOOR VOOR!


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    AndreasHudec schreef:
    Gheheh dikke vette tegen hiero :'D. Maar misschien valt jou idee ook nog wel te overwegen. Maar dat zullen mensen niet leuk vinden. Zodra ze iets gelezen hebben dat ze overal van verwittigd worden.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Maaar ik krijg geen mail van Quizlet :S
    DuS maken die Abbo's ook nie veel verschil.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.