• Helleu ~

    Vandaag ben ik dus in de muziekacademie gaan kijken voor notenleer te gaan volgen omdat ik graag gitaar zou leren spelen. Maar mijn moeder wou er dus nog even over nadenken, omdat het best wel veel kost + dan moet je nog de huur van de gitaar erbij betalen, maar uiteindelijk zijn we tot de conclusie gekomen dat we mij morgen gaan inschrijven voor muziekschool. En ik ben dus ff blij daar voor :]

    Om het nuttig te houden: Spelen jullie soms een instrument of willen jullie gaan spelen?

    xoxo'

    Ik heb twee jaar notenleer gedaan + Een jaar viool gespeeld en dat was vreselijk saai en stom! >.<


    Let the Night embrace you

    ik speel gitaar...:P (alleen zonder noten lezen xD, kan geen noten lezen)


    Nvt

    Wat übervet! ^^
    Ik speel nu 9 jaar piano :]


    I clicked my heels and wished for you.

    oh vet o;
    Ik zit zelf nu ongeveer een jaar op gitaarles, elke woensdag een half uurtje privéles. Net nog gehad dus :'D
    maar het is wel duur inderdaad ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Piano :3


    your eyes are like stars in the night.

    Saxofoon=D


    And we've got everybody singing Whoa,

    Ik heb op keyboard les en drumles gezete... en nu speel ik al 4 jaar elektrische gitaar :Y)
    En ik kan nogsteeds geen noten lezen, en ik doe dat mezelf ook niet aan :')


    dream, dare, fly!

    Ik wou dat ik gitaar mocht spelen. Damn. Mijn moeder vindt het te duur. En ik zit al op een sport dusja. ><


    -

    Ik speel al 7 jaar piano.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    5jaar gitaar
    en een jaar of 2 electrische (deze zelf geleerd)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik heb ook nog gitaar gespeeld maar ik had een ontzettend saaie leraar en ben gestopt. Ik vond het echt niet leuk om te gaan. Hopelijk heb jij een leukere :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik wil al heel erg lang drummen. En ik mag het gewoon niet. >-<

    Musicbeats schreef:
    Ik heb ook nog gitaar gespeeld maar ik had een ontzettend saaie leraar en ben gestopt. Ik vond het echt niet leuk om te gaan. Hopelijk heb jij een leukere :Y)

    Als ik een saaie heb stop ik ook en ga ik gewoon bij mijn achterneven op de leer ;d

    Ik speel vanaf mijn 5e of 6e piano...


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Piano maar lees geen noten


    Food.