• Yaps, ik wil de abbo's afschaffen. :Y)
    Omdat ik persoonlijk mijn mail etc nooit lees en dus nooit een abbo neem en de meeste mensen die een abbo op je storie nemen lezen hem erna toch niet meer. Dus mijn suggestie is de Abbo's afschaffen en gewoon telkens dat als er een nieuw deel is dat de lezers van het vorige deel een automatisch pb/gb bericht krijgen toegestuurd met de link erin.
    Dat is veel handiger want het bestpaard voor de schrijvers tijd om de mensen zonder abbo te melden dat er een nieuw deel is.
    Lots of love, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vergeet het.

    De meesten vinden het juist wél handig. (:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 17:31 ]

    Als je die verhalen toch niet leest, verwijder ze dan uit je abo lijst, ik ben er dus tegen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tegen.
    Er zijn mensen dat die abo's nog wel handig vinden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Eigenlijk ben ik wel voor, want ik lees mijn mails toch pas als ik de story al gelezen heb..
    maar dan niet de abo's verwijderen want er zijn wel genoe mensen die het wel gebruiken..

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 17:37 ]


    Je moet worden wie je bent.

    NickyFOSHO schreef:
    Tegen.
    Er zijn mensen dat die abo's nog wel handig vinden.


    - hoi ;D

    Tegen, ik gebruik mijn abo's nog, en ik vind ze handig. (:

    ik ben er tegen

    Zelf heb ik geen abbo omdat ik mijn mail ook niet zo veel lees maar ik zet die bij mijn favorieten na

    maar andere vinden het wel handig...Verwijder gewoon je abbo's!!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 13:28 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    agree


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    nooooooooooooo


    EGYPTIAN GOD

    tegen
    ik heb super veel abo's
    en als je ze beu bent kan je ze toch verwijderen.

    Nee de abo's moeten blijven! Als je ze niet meer wilt lezen verwijder je ze toch gewoon? En hoe zit het dan met de pb of het gb bericht dat is gewoon verwittigen wat een abo doet, maar dan ongevraagd. Ik wil niet verwittigd worden van elke story die ik heb gelezen aangezien ik ze niet allemaal blijf volgen oô


    You're a star in heaven.

    Broadway schreef:
    Ik werk met bladwijzers, werkt wel, moet je alleen zelf steeds bijhouden :'D


    Ik ook ^^ Abo's zijn te onhandig, mijn mail werkt toch maar half


    Your make-up is terrible

    Uncommon schreef:
    Nee, abo's zijn superhandig ö


    I live for the applause, you will die for it.

    Tegen. Ik vind dat handig.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik vind het een beetje raar, want abo is juist handig. Mensen die mijn verhaal lezen moeten maar een abo nemen want ik vertel ze toch nooit dat er een nieuwe is. dat vind ik echt onhandig.


    "Let them eat cake!"