• Wie vind het nog meer hatelijk om gebeld te worden door een onbekende persoon? Ik werd net gebeld, op mijn gsm door een onbekende persoon en dan durf ik gewoon niet opnemen. Like, zet je nummer niet op privé, dat vind ik zo dom/laag/whatever :X


    -

    Ja,je hebt gelijk.Ik heb dat ook een keer gehad,dat is zo irritant


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik vind het nog vervelender als mensen bellen , die je niet kent en als je dan opneemt , dat ze gewoon inleggen en niet zeggen : sorry verkeerd nummer ofzo maar echt niks zeggen en gewoon neerleggen.

    Dat is zooo irritant. Ik wil dan gewoon niet terug bellen. Uit koppigheid of gewoon niet willen weten wie het was :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    muziekfreak schreef:
    Ik vind het nog vervelender als mensen bellen , die je niet kent en als je dan opneemt , dat ze gewoon inleggen en niet zeggen : sorry verkeerd nummer ofzo maar echt niks zeggen en gewoon neerleggen.


    dat is irritant en onbeleefd :8


    -

    MIJN BROER!

    Om het halfuur.--'


    everything, in time

    Tranquillity schreef:
    Dat is zooo irritant. Ik wil dan gewoon niet terug bellen. Uit koppigheid of gewoon niet willen weten wie het was :')


    Als je logisch denkt, lisa, kan je een onbekend nummer niet terugbellen, wat dat nummer is dus onbekend ^^

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 12:52 ]


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)
    Als je logisch denkt, lisa, kan je een onbekend nummer niet terugbellen, wat dat nummer is dus onbekend ^^

    Wahah :') Juist ja. Ben net aan het denken dat ik dat ooit wilde doen, maar het niet lukte. Jaja, ik ben dom ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wahah :') Juist ja. Ben net aan het denken dat ik dat ooit wilde doen, maar het niet lukte. Jaja, ik ben dom ><

    Het is dom om dat na die ene keer niet meer te weten ;p maar ehm, ik heb dat ook al eens geprobeerd hoor, naar een onbekend nummer bellen(cat).

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 12:56 ]


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)
    Het is dom om dat na die ene keer niet meer te weten ;p maar ehm, ik heb dat ook al eens geprobeerd hoor, naar een onbekend nummer bellen(cat).

    Jeuj, nu ben ik niet meer alleen (':


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dat heb ik wel vaker...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dan neem ik júist op. Heb weleens een vreemde gehad en diegene helemaal verrot gescholden. Iemand uit Engeland belde een vriend van mij, dat zag je aan +33, en dan het 06-nummer.
    Dus toen heb ik diegene uitgescholden, in 't Engels, niks meer gehoord. :Y)


    -

    Dat is stom, ja.
    En, als je dan net te laat bent, dan weet je ni eens wie het was ofzo.. :/


    007

    Ja, echt super irritant. Vooral als het verkeerd verbonden is en ze denken dat ze het goede nummer hebben. <,<


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Ja, echt super irritant. Vooral als het verkeerd verbonden is en ze denken dat ze het goede nummer hebben. <,<

    idd..

    SleepingSun schreef:
    Ja,je hebt gelijk.Ik heb dat ook een keer gehad,dat is zo irritant


    None but ourselves can free our minds.