Wie vind het nog meer hatelijk om gebeld te worden door een onbekende persoon? Ik werd net gebeld, op mijn gsm door een onbekende persoon en dan durf ik gewoon niet opnemen. Like, zet je nummer niet op privé, dat vind ik zo dom/laag/whatever
Ik vind het nog vervelender als mensen bellen , die je niet kent en als je dan opneemt , dat ze gewoon inleggen en niet zeggen : sorry verkeerd nummer ofzo maar echt niks zeggen en gewoon neerleggen.
muziekfreak schreef:
Ik vind het nog vervelender als mensen bellen , die je niet kent en als je dan opneemt , dat ze gewoon inleggen en niet zeggen : sorry verkeerd nummer ofzo maar echt niks zeggen en gewoon neerleggen.
Blondiepants schreef:
(...) Het is dom om dat na die ene keer niet meer te weten ;p maar ehm, ik heb dat ook al eens geprobeerd hoor, naar een onbekend nummer bellen(cat).
Jeuj, nu ben ik niet meer alleen (':
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Dan neem ik júist op. Heb weleens een vreemde gehad en diegene helemaal verrot gescholden. Iemand uit Engeland belde een vriend van mij, dat zag je aan +33, en dan het 06-nummer.
Dus toen heb ik diegene uitgescholden, in 't Engels, niks meer gehoord.