• haayy ! !
    ik ga beginnen met een nieuwe storie, ik heb er nog een maar ik ga er ook een andere beginnen nu.
    okeejj, het gaat over een meisje en ze zit in een band samen met haar beste vriendin en haar twee beste vrienden.
    het meisje heet shanice. ze moet naar duitsland om een stem in te spreken in de duitse versie van 'arthur und die minimoys'. haar nonkel woont in duitsland en is daar de grote baas van al dat filmgedoe.
    en rarara.. wie zou ze daar ontmoeten denk je ?
    de storie staat in verschillende pov's geschreven.

    okeejj, dit zijn de rollen die ik nodig heb :

    -vriendinnetje tom-vriendinnetje gustav
    -vriendinnetje georg

    vriendinnetje bill is al bezet door mij xP

    oh jaah... ik heb ook nog een titel nodig ! ! !
    please help me!

    wat ik van jou moet weten als je een rol wilt :
    -naam + achternaam
    -uiterlijk (eventueel foto)
    -karakter
    -leeftijd
    -eventueel nog dingen zoals veel meegemaakt of woont niet meer bij ouders of weetikveel...

    greets ishaah!
    -xxx-

    |
    |
    V

    DE EERSTE DELEN STAAN AL ONLINE ! ! !

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 12:53 ]


    when you can life forever, what do you live for ?

    ik wil wel :D

    -naam + achternaam : Sem black
    -uiterlijk (eventueel foto) http://2.bp.blogspot.com/_YSt3njENT8c/SnROeaQqGzI/AAAAAAAADhs/nuid6NQBUxw/s400/Kristinia+DeBarge+-+Future+Love.jpg
    -karakter Melig,Hyper,Soms down,kan heel snel van gedachten verandere,grappig,aardig,zorgzaam
    -leeftijd 19??
    -eventueel nog dingen zoals veel meegemaakt of woont niet meer bij ouders of weetikveel...
    Woont bij haar broer(25),omdat haar ouders haar niet in gevaar willen brengen met hun gevaarlijke baan..

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 19:42 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    ik wil wel :D

    -naam + achternaam : Sem black
    -uiterlijk (eventueel foto) http://2.bp.blogspot.com/_YSt3njENT8c/SnROeaQqGzI/AAAAAAAADhs/nuid6NQBUxw/s400/Kristinia+DeBarge+-+Future+Love.jpg
    -karakter Melig,Hyper,Soms down,kan heel snel van gedachten verandere,grappig,aardig,zorgzaam
    -leeftijd 19??
    -eventueel nog dingen zoals veel meegemaakt of woont niet meer bij ouders of weetikveel...
    Woont bij haar broer(25),omdat haar ouders haar niet in gevaar willen brengen met hun gevaarlijke baan..

    okeej maar bedoel je dan dat je de rol wilt van de vriendin van gustav ?
    -xxx-


    when you can life forever, what do you live for ?

    lief Gustav
    naam: Kimberly Severly
    leeftijd: 18jaar
    haarkleur: Blond
    kleur ogen: Bruin-Groen
    karakter: Vriendelijk, lief, soms bitchy, grappig , soms eens raar
    Foto: Zie fotoboek
    tekstje:
    Hoi ik ben dus Kimberly, ik ben 18jaar.
    Ik ben een grote muziekfan, ik luister naar all kinds of music :] van de Beatles tot Katy Perry, om maar een voorbeeld te geven.
    Ik woonde vroeger in LA maar ben verhuisd naar Duitsland voor drie jaar lang. Ik werk daar in een klerenwinkel dat dure spullen verkoopt.
    Mijn ouders en mijn broer wonen nog in LA, en runnen de financieën voor beroemde mensen.
    Dat is het een beetje denk ik, meer weten ? Vraag maar :]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 7:08 ]