• Oké je bent dus fan... anders kom je hier niet... Het boeit me eerlijk gezegd geen flikker of het komt omdat je hun muziek leuk vind, of je op ze geilt of een meeloper bent.
    Als Tokio Hotel fan heb je natuurlijk 'de grote vijand': Tokio Hotel Haters. Sommigen schelden die mensen helemaal verrot, gaan ze haatberichten sturen, en de haters gaan op hun beurt haathyves maken, en al dat soort dingen.

    Dan gaat er één ding door mijn hoofd:
    zoek een leven!
    De fans én de haters!

    De Fans: Haters haten Tokio Hotel. Omdat jij zegt hoe goed ze zijn verandert dat echt niet! Ze lachen om alle reacties die mensen plaatsen, en steeds wordt hun topic omhoog gehaalt als weer iemand iets post!

    De Haters: mensen die niets beters te doen hebben. Hoe hard je TH ook naar beneden haalt, een echte fan blijft fan.

    Maar sommige fans zijn net zo erg als haters. Als ik allemaal doorstuurmails krijg met: TOKIO HOTEL FANS VERKLAREN DE OORLOG AAN DE HATERS! sta ik toch even met mn bek vol tanden. Wát denk je dat die haters doen als ze dat lezen? HEEL HARD LACHEN!

    Als je een échte fan bent, negeer je ze gewoon.
    Een échte fan kan het niet schelen of mensen hen haten, of aanbidden. Een fan is fan omdat diegene dat zelf wil.

    Als niemand meer op haters reageert. En kappen met op hun topics te reageren, stoppen ze pas, omdat ze geen doel meer hebben!

    Wees een echte fan laat zien dat je van TH houdt door haters te negeren; als je op ze blijft reagern speel je ze alleen maar in de kaart


    BAM!

    HELEMAAL MEE EENS!

    niks aan toe te voegen
    ik ben en blijf fan en niemand verandert dat

    You're right x)

    just gezegt


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    klopt helemaal goed gezegd!

    ja klopt wel ma ik zeg soms gwn iets trg !ma meestal negeer ik ze !ma je hebt glijk !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik hgeb ok al 3x zo een TOKIO HOTEL FANS VERKLAREN DE OORLOG AAN DE HATERS! mail gehad..-_-'' en er ging een groooot schaamte gevoel door me heen:o...die haters lachen je echt vierkant uit als ze dat lezen:O daarom stuur ik ze ook nooit door-_-'' Gwn negeren..dan vinden ze het zelf ook niet leuk meer xD x]


    don't Worry...Be gay.

    klopt helemaal

    helemaal mee eens

    Jaa helemaal mee eens ! (Y)

    Mega goed gezegd meid!!

    Ben het helemaal met je eens!

    Kheb al zoveel mails gekregen van
    Fans verklaren de oorlog aan anti's -_-'

    Dan nog van zoveel andere dingen
    Komaan mensen!

    Tis idd waar dat al die anti's ons [als wij dat doorsturen] ons gewoon vierkant uit zitten te lachen. Wat kan hun dat schelen?
    Zij vinden ons dan super zielig -_-'

    Noujah ik heb er nog weinig aan toe te voegen.

    Xxx-Annelies

    je hebt helemaal gelijk :P
    die mails zijn inderdaad zielig en schaamtelijk =.=


    ik ben het met je eens, maar soms gaat inelkaar slaan te ver enzo.


    You'd took my breath but I'll survive.

    moehahaha iedereen is het met ons eens(6)(A) x']
    srry maar k haat die mailtjes echt:S dan schaam ik me-_-'' DAN al xD


    don't Worry...Be gay.

    moehahaha iedereen is het met ons eens(6)(A) x']
    srry maar k haat die mailtjes echt:S dan schaam ik me-_-'' DAN al xD


    don't Worry...Be gay.