• IK HEB EEN VRAAG
    NIET ZOMAAR EEN VRAAG ;O

    KAN JE MET DE TREIN NAAR WALIBI:|:|:|??
    ik MOET daat heen met Siham en patricia <3 (ja we hebben de zelfde naam =D)
    maar me moeder wil alleen halen OF brengen..-.-
    dus kun je daar ook komen met de bus of trein :O :|?
    I HOPE SO x'D
    en moet je ook overstappen :O? ik hoop het niet -.-' want da nneem ik zkkr de verkeerde -.-'


    don't Worry...Be gay.

    WE GAAN GEWOON MET DE TREIN EN DAN LOOP IK MET MIJN PUMPS SAMEN MET JULLIE OVER DE BRUG:Y)


    Lalalalalalalala.

    kijk op ns.nl ofzo... daar kun je meestal wel vinden


    I am an idiot, I move.

    kijk op ns.nl ofzo... daar kun je meestal wel vinden

    omg......OMYGAY
    JIJ BENT SLIM :)
    daar was ik zelf nog niet opogekomen Ö


    don't Worry...Be gay.

    http://ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml
    PARDON??!
    BIJNA 4 UUR ONDERWG ?
    EN 51 MIN LOPEN:!
    EN 5X OVERSTAPPEN?
    PARDON?1
    nou dat kan ik ook wel op me buik schrijven -.-'


    don't Worry...Be gay.

    what the fuck?:O 51 minuten lopen op pumps? oooooh wacht vraag dan of je moeder ons brengt.En dan dan dan dan weet ik het niet :Y) we regelen wel iets,want we moeten gewoon gaan


    Lalalalalalalala.

    ja ze wil wel brengen maar wie haalt ons dan weer :'D?


    don't Worry...Be gay.

    Ma nee; die site klopt langs geen kanten... Toen ik wou gaan zei die ook dat je moest overstappen en al zie zever. Maar als je vanuit leuven de trein kan nemen naar Ottignies (zoals ik al zei...) Dan is dat een rechtstreekse.. En na waver afstappen; en als je niet zeker bent dat het na de halte waver is kan je het nog altij aan de mens van de kaartjes vragen die antwoord altijd heel lief (cool) x


    Tanya is de beste.

    uuhm ik kan mijn mammie vragen maar ik denk niet dat ze dat goed vind,wacht wacht wacht:O Ik vraag of mijn moeder ons brengt en jou moeder ons komt ophalen,maar kan ik dan bij jou blijven slapen,anders moet mijn moeder mij weer halen enzeu...


    Lalalalalalalala.

    anders Sneaken we in zo'n vakantie bus en dan springen we er onderwg uit :Y)
    srry x'D


    don't Worry...Be gay.

    Bitchhoofd x'D


    Lalalalalalalala.

    Ma nee; die site klopt langs geen kanten... Toen ik wou gaan zei die ook dat je moest overstappen en al zie zever. Maar als je vanuit leuven de trein kan nemen naar Ottignies (zoals ik al zei...) Dan is dat een rechtstreekse.. En na waver afstappen; en als je niet zeker bent dat het na de halte waver is kan je het nog altij aan de mens van de kaartjes vragen die antwoord altijd heel lief (cool) x

    mijn huisje staat in noord holland... en hier antwoord niemand lief x'D dan zeggen ze gelijk : WAAAAHT?! dan ik : O_o NIIIKS
    waar licht waver :O? ergen is nederland ? x'D


    don't Worry...Be gay.

    Bitchhoofd x'D

    kuthoofd ><


    don't Worry...Be gay.

    uuhm ik kan mijn mammie vragen maar ik denk niet dat ze dat goed vind,wacht wacht wacht:O Ik vraag of mijn moeder ons brengt en jou moeder ons komt ophalen,maar kan ik dan bij jou blijven slapen,anders moet mijn moeder mij weer halen enzeu...

    TUURLIJK MAG DAT =D


    don't Worry...Be gay.

    WACHT GODVERDOMME x'D jezus fucking hell ik weet het niet,maar het enige wat ik weet is dat we wel moeten gaan.Daar komen we vast ver mee:Y)


    Lalalalalalalala.

    (...)
    mijn huisje staat in noord holland... en hier antwoord niemand lief x'D dan zeggen ze gelijk : WAAAAHT?! dan ik : O_o NIIIKS
    waar licht waver :O? ergen is nederland ? x'D


    Nee; Waver ligt dicht bij Walibi; En das in België :) x


    Tanya is de beste.