• Nou als je een actie film zien, bijvoorbeeld missio nin possibol. Dat die man zoo maar een berg met blote handen van 200 meter hoog ken klimmen en dan niet valt Of hij wordt 3 keer neer geschoten en dan gewoon heel droog opstaat. Of bij james bondt dat ie nooit zelf vermoordt wordt ook al vermoord hij alles en iedereen..

    Alleen bij scaraface heb ik nog gezien dat hij op het eine dood geknalt werdt

    Ben ik nou zoo of ligt het echt aan de films?


    Some angels have no wings.

    Het ligt volgens mij gewoon aan de films Want mij valt het meestal ook op.

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Het zijn niet voor niets films. B)
    Zelfs films met een idee dat heel realistisch is, hebben nog dingen niet echt non-realistisch zijn. :'DDD


    -

    Het ligt aan de films. Ook wordt alles (de actie dan vooral) heel veel overdreven. Mensen moeten wel twintig kogels in hun lichaam krijgen vooraleer ze doodgaan. Maar de hoofdrolspelers gaan nooit echt snel dood. Eigenlijk nooit en worden ook nooit snel geraakt. Het valt mij ook op (: Dus het ligt niet aan jou ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De held mag nooit sterven in films.



    Een wel gekend feit.


    We'll never be as young as we are tonight

    Het zijn niet voor niets films. B)
    Zelfs films met een idee dat heel realistisch is, hebben nog dingen niet echt non-realistisch zijn. :'DDD


    ik vindt het namelijk als je 10 keer woordt neer geschoten dat je gewoon, hee droog opstaat en dan die persoon vermoodt ^^:P

    Agh jah, mensne moeten maar wat anders mzken:P


    Some angels have no wings.

    het ligt gewoon aan de films...


    You're not nobody.You're just the absence of somebody