• Jezus, ik had een vriendin op de basisschool. Ik mocht haar niet echt ofzo. Maar we waren dus altijd met z'n 4en. Nou heeft ze ruzie met die andere 2 meisjes (waar ik nog wel steeds mee afspreek) gaat ze heletijd tegen mij praten. En ik heb altijd vet vaak ruzie met haar. Ze word boos om de kleinste dingen bijv:
    Ik heb in mn naam de namen van mijn vriendinnen staan. In deze volgorde. C M S.
    En zij is S. Zegt ze opeens zovan op msn: Ja waarom ben ik helemaal als laatste? Je vind zeker C en M veel aardiger dan mij he?! zak maar door de stront.
    Ik zweer het je. Ik word echt gek. Ik heb haar op msn en op facebook verwijderd behalve op hyves. Daar komt ze erachter. Ik ben meestal offline weergeven weetjewel. EN wanneer ik toevallig online ben begint ze weer te praten.. Ze wilt al de heletijd afspreken maar ik negeer haar gewoon. Nouja, ze is dus ook altijd heeeeel erg jaloers als ik bijvoorbeeld met C en M in de stad ben en zij er niet is, gaat ze de moeder erbij roepen gaat ze zeggen dat we haar buitensluiten belachelijk toch?. Maar dus als ik ruzie met haar heb dan zit ik er echt de heletijd mee. Maar ik wil haar dus echt niet meer als me vriendinn wat moet ik doenn?

    -bedankt voor het lezen.-
    x.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 10:28 ]


    The way we live, is the way we die

    Eerlijk tegen haar zeggen. Of gewoon blijven negeren.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vind het ook wel zielig voor je vriendin.
    Misschien wilt ze jou niet kwijd en misschien beteken jij veel voor haar en daarom is ze jarloers dat ze helemaal van achter in je nick staat....


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wat vervelend zeg. Ik zou haar gewoon de waarheid vertellen. Jij zit er heel erg mee en dat lijkt me de beste oplossing. Misschien luistert ze dan wel eens. Wel beetje raar eigenlijk van die msn naam, haha ze moet blij zijn dat ze erin staat xD

    Succes (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    eerlijk tegen dr zeggen dat ze irritant is =3


    If you believe in yourself anything is possible

    Chiarabieber schreef:
    Ik vind het ook wel zielig voor je vriendin.
    Misschien wilt ze jou niet kwijd en misschien beteken jij veel voor haar en daarom is ze jarloers dat ze helemaal van achter in je nick staat....


    Ze heeft me alleen nodig als ze geen vriendinnen meer heeft. Bijv. belt ze eerst andere vriendinnen. en als die dan niet kunnen is het opeens ceren kunnen we afspreken.
    Jaaaa daag.


    The way we live, is the way we die

    Zeg tegen haar dat jullie uit elkaar groeien en dat jullie vriendschap zo niet verder kan gaan.
    Zoiets?:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gewoon vlakaf zeggen dat je haar niet meer als vriendin wilt hebben, omdat jullie toch niet overeenkomen. Dat is hard, maar enkel zo zal ze het echt begrijpen en je niet meer 'stalken'. Dan weet ze toch dat het geen zin heeft.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Bedoel je dingentje, ja ik weet niet of ik haar naam mag noemen.
    Maar ik weet hoe je bent als je boos bent. Laat zien dat je boos bent op haar, en als jullie ruzie krijgen, gewoon negeren. Denk niet aan haar?

    P.s Bij het begin dacht ik dat het Minka was :X ik dacht al wtf? haha,

    x
    (krul)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 12:16 ]

    Ik heb precies hetzelfde en weet ook niet wat ik moet doen.

    Hingucker schreef:
    Gewoon vlakaf zeggen dat je haar niet meer als vriendin wilt hebben, omdat jullie toch niet overeenkomen. Dat is hard, maar enkel zo zal ze het echt begrijpen en je niet meer 'stalken'. Dan weet ze toch dat het geen zin heeft.


    jaa dat is idd hard. Maar zij heeft ook tegen C gezegt via sms ik wil je vriendin niet meer zijn het is beter zo. En na een paar maanden gaat ze haar smsen ik mis je waneer zullen we weer afspreken. :S


    The way we live, is the way we die

    Gewoon zeggen dat je geen vriendinnen meer wil zijn tenzij ze normaal gaat doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    HAMBURGERR schreef:
    (...)

    jaa dat is idd hard. Maar zij heeft ook tegen C gezegt via sms ik wil je vriendin niet meer zijn het is beter zo. En na een paar maanden gaat ze haar smsen ik mis je waneer zullen we weer afspreken. :S


    Dan moet je haar terugsturen, dat jullie geen vrienden meer zijn en dus ook niet afspreken.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb gewoon precies hetzelfde probleem! Ik hou gewoon geen contact meer met haar, en nu zit ze op een andere school, dus praten we niet meer met elkaar. Als ze weer eens jaloers gaat doen omdat je met die andere vriendinnen omgaat zou ik gewoon zeggen wat ik ervan vind.


    All this dampness is damp.