• Arg! Gek wordt ik ervan! Mijn beste vriendin heeft dus op vakantie een jongen ontmoet en ze hebben nu verkering. Maar die jongen woont dus zeg maar aan de andere kant van het land, dus mijn vriendin kan hem maar weinig zien. Alleen, nu loopt ze dus de hele tijd met hem te sms'en.
    Oké, ik ben heel blij voor haar dat ze nu zo'n leuk vriendje heeft, maar ik vind het niet normaal meer. Ze loopt de hele tijd met haar mobiel in haar hand, zelfs als we aan het praten zijn of op een festival zijn.
    Ik heb al gezegd dat ik het niet leuk vind dat ze de hele tijd sms't, maar dan lacht ze alleen maar schaapachtig en gaat ze gewoon door met sms'en.

    Hebben jullie ook vrienden die de hele tijd aan het sms'en zijn?
    Zo ja, hoe trekken jullie dat?! Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Neen, want mijn vriendinnen hebben geen lief of nog geen gsm.
    Ik daarintegen doe al mijn belwaarde op aan een jongen :X


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik heb er een en hij smst echt de hele dag door. Maar hij praat nog wel de hele tijd met me terwijl 'ie aan het smsen is, dus eig valt het nog mee.


    Live for something or die for nothing

    een vriendin van mij was ook eens de hele week continue aan het smsen op een gegeven moment heb ik haar mobieltje afgepakt en gewoon gevraagt of wij ook nog bestonden:P toen zag ze in dat ze niet alleen met haar mobiel bezig moest zijn...

    dat had ik dus ook bij mn bf. ze had iemand via hyves of wat dan ook ontmoet, een jongen, en zat dus steeds met hem te smsen enzo. hij woonde zo'n uur vanaf waar zij woont. o.o


    Destroy what destroys you.

    mijn ex bf deed dat ook altijd :') en dan was ze lastig toen ze een avond studie had omdat de leerkracht het had gezien XD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ze is gewoon verliefd.
    Laat haar even. Over een tijdje is het weer over.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik heb wel een vriendin die veel smst, maar dat negeer ik gewoon en dan praat ze tegen me :'D


    Never run out of reasons to smile...