• Arg! Gek wordt ik ervan! Mijn beste vriendin heeft dus op vakantie een jongen ontmoet en ze hebben nu verkering. Maar die jongen woont dus zeg maar aan de andere kant van het land, dus mijn vriendin kan hem maar weinig zien. Alleen, nu loopt ze dus de hele tijd met hem te sms'en.
    Oké, ik ben heel blij voor haar dat ze nu zo'n leuk vriendje heeft, maar ik vind het niet normaal meer. Ze loopt de hele tijd met haar mobiel in haar hand, zelfs als we aan het praten zijn of op een festival zijn.
    Ik heb al gezegd dat ik het niet leuk vind dat ze de hele tijd sms't, maar dan lacht ze alleen maar schaapachtig en gaat ze gewoon door met sms'en.

    Hebben jullie ook vrienden die de hele tijd aan het sms'en zijn?
    Zo ja, hoe trekken jullie dat?! Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat gaat na een tijdje vast wel over. In het begin wil je gewoon constant bezig zijn met je vriendje. Geloof mij, dat word je echt beu.


    -

    ja dat heb ik ook wel eens gehad met een vriendin,
    gaat ze ook nog de hele tijd zeggen wat ie allemaal heeft gesms't enzo.
    alsof ik dat intressant vind. ;p
    maarja, gaat vanzelf wel weer over. :'D


    AAP

    Ja, en dan mag je niet weten wat erin staat.
    En ik ben al zo nieuwsgierig aangelegd :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Mijn "vriendinnen" op school vinden dat ook irritant van mij :X

    Ik ken er zo een aantal die constant hun gsm bij de hand hebben. Ik kan er wel mee leven.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nee, mijn vriendinnen sms'en niet vaak als ik erbij ben, anders is dat zo aso. ;x

    Ik heb dat ook,vrienden die de hele tijd sms'en. Alleen waren mijn vroegere vrienden vele erger. En daar is echt niets aan te doen. Want dat is echt zeer irritant,ik versta u.

    Ach, het gaat toch ooit uit. Hahaha, nee grapje. Ehm.. daar heb ik geen last van.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Hahaha niet echt ;d.
    wel kut voor je.


    ok

    Ik heb wel zo 1 vriendin en dan vertelt ze zo wat die ene jongen sms't en dan heeft ze een heel verhaal bij maar soms is het wel leuk hoor :'D


    - hoi ;D

    Gewoon zeggen dat je het echt meent. Iets hardst zeggen zoals 'dus een radio actief stuk metaal is belangrijker voor je dan dat ik ben'. Meestal komen mensen door zo'n opmerkingen uiteindelijk wel tot besef.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb er niet zo'n problemen mee.. maar ik ken niemand die echt zodanig overmatig sms't dat je diegene constant met een mobiel in de handen ziet dus..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Eentje zit de hele tijd te sms'en zoals jou en de andere zit de hele tijd vreselijke muziek op te zetten met haar gsm. >.<

    Wat ik doe?
    Niets zeggen en me dood ergeren. >.<


    Let the Night embrace you

    ik had hetzelfde probleem, maar het is nu al weer helemaal over met al dat smsen enzo, dus gaat wel over. ;D


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    Ik doe het zelf ook, ik stoor me er niet aan. :'D


    You move me ......... Kurt