• Welk kaftpapier heb jij? :9~
    En waar heb je dat gekocht?
    En waar krijg je zwart kaftpapier? Heb ik al genoeg antwoorden op, en ik heb het zelf al gekocht =3
    Doei, dit was mijn kruisverhoor over (jou) kaftpapier =3
    x.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 12:03 ]

    gewoon, dieprood (cat)


    -

    zwart/grijs gestreept. hemaaa.


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik heb zwart kaftpapier en donker roze inpakpapier


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Converse, zwart met fel-roze enzoo ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb Paul Frank kaftpapier - leid momenteel aan zware adoratie voor Paul Frank -
    Uuh, Friends for ever kaftpapier, met die beertjes, en Tatty Teddys, ook beertjes. En uuhm, Babette kaftpapier, en daar heb ik ook mijn agenda van, en dat gaan jullie niet kennen maar dat is zoo schattig <3

    Ik mag voor school enkel effen rood, effen groen en effen blauw. Zo saai. En die krijg ik normaal bij het boekenpakket.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Welk kaftpapier heb jij?
    Forever Friends.
    En waar heb je dat gekocht?
    V&D.
    En waar krijg je zwart kaftpapier?
    Weekveel.
    Doei, dit was mijn kruisverhoor over (jou) kaftpapier =3
    Doei.
    x.
    xoxo.


    ok

    Ik heb geen kaftpapier..
    want ik heb maar twee boeken (waarschijnlijk toch) en na twee weken ligt het kaftpapier er vaak al af (:

    Gewoon, zwart. ;D

    Ik heb kaftpapier van Pip Studio, effen zwarte en effen grijze van de bruna. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zwart en roze, maar ik heb nog van vorige jaren, dus misschien wordt het heel kleurrijk x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Geel en groen (nerd)
    Uit de GB haha ;d
    En ook blauw (nerd)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 21:41 ]

    6000BRIEFJE schreef:
    Ik heb Paul Frank kaftpapier - leid momenteel aan zware adoratie voor Paul Frank -
    Uuh, Friends for ever kaftpapier, met die beertjes, en Tatty Teddys, ook beertjes. En uuhm, Babette kaftpapier, en daar heb ik ook mijn agenda van, en dat gaan jullie niet kennen maar dat is zoo schattig <3

    ik ken babette wel en das zo tof, ik had daar mn etui van.


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik heb HEMA kaftpapier.
    En zwart kan je kopen bij uhm elke winkel denk ik.
    Ik heb nog een rol maar die gebruik ik niet want dat is emo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb nog geen kaftpapier. Daar hou ik me nu nog niet mee bezig en ik weet ook nog niet wat ik wil. Mij maakt het niet uit hoe mijn boeken gekaft zijn. B)