• Hallo :3 ik ben gisternacht om kwart over 12 thuisgekomen uit Engeland. En ik ging niet naar London, maar eerst 2 nachten naar Manchester en daarna twee nachten naar Brighton -wat aan zee ligt.

    We waren wel eerst te laat bij de trein die we moesten nemen naar London, maar we konden er gelukkig 1 later nemen.

    Anyway, Manchester was echt heeeeel gaaf, er is een hele winkelstraat met allemaal leuke winkels enzo en de mensen zijn er heel aardig. We gingen ook naar de babycakes winkel, alleen die viel een beetje tegen, want hij was heel klein ;_; maar ik heb nu wel twee shirts :3

    En na twee nachten gingen we naar Brighton, naar een hotel aan het strand, tegenover de Brighton Pier. De huisjes en straatjes enzo zijn daar heeeeeeeel schattig en klein en allemaal kleurtjes enzo :3 en 's avonds was de pier heel mooi verlicht en je had op die pier 2 achtbanen, een spookhuis, draaimolen en twee gebouwen met allemaal videospelletjes enzo :3 en ik heb daar ook een skittle milkshake op. Het waaide wel super hard, en dat was best irritant. Er waren ook heel veel leuke Engelse jongens met een sexy Brits accent :3 en ik wil teruuuuuug ;_;

    Jullie nog leuke vakantie gehad?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 11:38 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik ben jaloers. ö
    Ik ging vorig jaar naar Londen en dat was geweldig, maar ik wil ook nog zo graag naar Manchester, en ook naar Sheffield. B)
    En die accenten daar zijn echt zo leuk overal. :9~

    Brightside schreef:
    Ik ben jaloers. ö
    Ik ging vorig jaar naar Londen en dat was geweldig, maar ik wil ook nog zo graag naar Manchester, en ook naar Sheffield. B)
    En die accenten daar zijn echt zo leuk overal. :9~

    Ik wist dat je hier nog op zou gaan reageren (cat)

    Ik wil ook naar Manchester :O Heb je DOminic Monaghan gezien? (A)
    Ik ben naar Italië geweest , & nu heb ik een verslaving aan lekkere ijsjes :9~


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    Ik wil ook naar Manchester :O Heb je DOminic Monaghan gezien? (A)
    Ik ben naar Italië geweest , & nu heb ik een verslaving aan lekkere ijsjes :9~


    nee, wie is dat? (cat)

    Ik heb wel twee keer iemand in een restaurant gezien die een boek aan het schrijven was (krul) en ik heb veul starbucks gedronken :3


    There are several things that I have been doing wrong.