• [ALLES IS BEZET]



    de naam van de serie wordt; HII IM MARRIED WITH MISTER BILL KAULITZ.

    en ik heb dus
    [ROLLEN]


    -..-> Vrouw Van BILL + Hoofdpersoon;
    [SEXBOMBillx3]


    -..-> Vrouw van GUSTAV;
    [GUSTAVSTEDDY]


    -..-> Vrouw van GEORG;
    [kimxgeorg]


    -..-> Vrouw van TOM;
    [TOMSDICK]


    -..->Vrouw Van ALEX EVANS(= Broer van Hoofdpersoon);
    [SWEETxQUEEN]


    -..->Vrouw van ANDREAS;
    [xdreamxOn]


    Just what I Wanna Know About You;
    ROL;
    Name;
    Age;(ong 20 t/m 30 Jaar)
    Character;
    Like;
    Dislike;
    Children;(So Yess, What's Them Name and Age)
    Foto;
    Wy Do You Want I My Quiz;
    Text;


    Ik Kies Pas waneer er Genoeg Mensen Hebben aangemeld. en je Hoort het via een PB

    Viel Spaß!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    XXX(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ROL;
    Vrouw van Andreas
    Name;
    Chantou
    Age;(ong 20 t/m 30 Jaar)
    24
    Character;
    Lief,Koppig,Eigenwijs,Laat van begrip xD
    Like;
    Lolly's,Andreas,Lol,Slapen
    Dislike;
    Vroeg opstaan,Groente,Eenden
    Children;(So Yess, What's Them Name and Age)
    Uhmm ,, 1tje (A)
    Naam: Hailey [?]
    Leeftijd: 3

    Foto;
    http://www.supermanhomepage.com/images/smallville/season3-lana1.jpg
    Wy Do You Want I My Quiz;
    Omdat ,, ookal weet ik niet meer dan de titel xD, HIj me wel vet lijkt ,,en ik graag in quizjes wil spelen ,, EN ,, Weet ik veel xD Drm :P(A)(baby)
    Text;
    HOi mensen ,
    Ik ben duss CHantou, 24 jaar oud al ..
    EN getrouwd met Andreas..
    Samen hebben we een dochtertje : Hailey.
    HOe we elkaar ontmoet hebben?
    IK was op vakantie in Griekenland met een vriendin, EN hij verbleef toevallig in hetzelfde hotel xD
    Verder hou ik erg van Slapen xD
    En kan er duss helemaal neit tegen als ik vroeg uit bed moet,, Al heb ik nooit egt last van een ochtendhumeur..
    Maar ik moet gaan ,, Hailey is wakker geworden
    BuhhBaaii..


    So?? (K)


    Crack a bottle

    ROL; Vrouwtje van Tommeke! xD

    Name; Say

    Age;(ong 20 t/m 30 Jaar) 22?

    Character; Lief, aardig en behulpzaam. Maar ook koppig, nieuwsgierig en eigenwijs!

    Like; Muziek! En vrienden en Tom! O en gitaarspelen, uitgaan en die shit! :P

    Dislike; Mensne die me niet accepteren, muggen, naaktslakken

    Children;(So Yess, What's Them Name and Age) Nope! En anders een tweeling (boy&&girl) Angel en Jake. Beide 2 jaar oud!

    Foto; http://www.stichtingmilieunet.nl/andersbekekenblog/wp-content/uploads/2008/04/ave-design-sieraden-vrouw.jpg (Past wle bij de leeftijd maar vind ik nie zo geweldog xD) Of http://hiphop.popcrunch.com/wp-content/uploads/2007/07/jojo.jpg (Vind ik leuker maar past wat minder bij de leeftijd.. En anders verzin je er zelf 1! xD

    Wy Do You Want I My Quiz; Omdat jij 1, cool schrijft! 2, Gewoon cool bent! en 3, ik gewoon in jou quiz wil! ;)

    Text;

    Hoii!
    Ik ben Say en ik ben getrouwd ja! Met een hele lieve jongen genaamd Tom! :P Ik hou van muziek en net als Tom speel ik gitaar. Ik ben heeel erg eigenwijs en koppig dus pas maar op!
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    vrouw van tom.
    Name;
    Joyce
    Age;(ong 20 t/m 30 Jaar)
    26
    Character;
    Eigenwijs,lief,spontaan,behulpzaam,jaloers.
    Like;
    Mijn tom n_n
    Dislike;
    regen.spinnen.
    Children;(So Yess, What's Them Name and Age)
    1 jonge,naam;Lars leeftijd;2?
    Foto;
    http://rpg.justice-knights.com/females/taken/Kallias.jpg
    Wy Do You Want I My Quiz;
    Omdat het kei leuk lijkt,en ik de vrouw van tom wil zijn.En tege woordig alle rolle voor mijn neus voorbij vliege.En ik het dus heel lief zouw vinde n_n,En ik tog de quiz zouw maken ook al heb ik geen rol,gewoon omdat ik denk dat het leuk word n_n
    Text;
    Hééééj mensen.Mijn naam is joyce en ben 26.Ik ga jullie dus wa vertelle over mijn leven.Tot in mijn tienerjare was alles door nermaal tot nu.Ik ben getrouwd en ik kan mij nu de vrouw van tom kaulitz noemen.De jongen waar ik vroeger altijd al smoor verliefd op was.Ondertussen is de rest van de jongens ook al getrouwd en ik heb ondertussen ook al een zoontje.Lars is zijn naam.Tom heeft die gekozen,en ik ging direkt akkoord.Voor de rest,ik weet eigenlijk echt niet meer wat ik moet vertellen buiten dat ik af en toe nog wel is naar partys gaat.wel minder als ervoor,maar tog ga ik er nog is naartoe.ik ben tenslotte nog maar 26!Maar ik ben weg,zie jullie nog wel,bye!<3

    ROL; Meisje achter de kassa bij McDonalds

    Name; Mary

    Age;(ong 20 t/m 30 Jaar) 16 [/je mag er toch vanaf zo oud werken?]

    Character; Behulpzaam, goede medwerker

    Like; McFlurry's

    Dislike; BigMac's

    Children;(So Yess, What's Them Name and Age) Mayo & Ketchup n_n

    Foto; http://www.fastfoodweblog.nl/www/images/1q643a.jpg

    Wy Do You Want I My Quiz;
    Dude, ik ben niet echt van de hoofdrollen ofz, maar hiermee bedoel ik dat je mijn naam best wel ergens mag gebruiken ofz. Kijk zelf maar welke rol x'D

    Text;
    Kan ik u helpen?/Wat mag het zijn?


    Mew <3

    ROL; VROUW Gustav of Tom

    Name; Charissa

    Age;(ong 20 t/m 30 Jaar) 23

    Character; Bitchy, ego, lief en Hyperactief

    Like; Muffins, Bunnys, vrienden en uitgaan.

    Dislike; Nerds en Huppels.

    Children;(So Yess, What's Them Name and Age) Ja, Lucas 6jaar. (Tienermoeder geweest)

    Foto; http://media.ebaumsworld.com/picture/inrecop/sg001.jpg

    Wy Do You Want I My Quiz; Hy lijkt me VETTE SEX.

    Text; Hoi. Ik ben Charissa en 23jaar. Ik doe aan streetdance en ik ga vaak uit met vrienden. Ik hou van konijntjes en ik heet graag Muffins. Ik heb een gloedhekel aan Nerds en Huppels. Ik heb een zoontje van 6jaar, Lucas. Ik kreeg hem toen ik 17 was. Het was een dom ongeluk, ik was dronken ik had een One-night-stand, de vader onbekent. Maar ik ben gelukkig met hem en hij is alles voor me!! Love.x3


    *He's the one.

    ROL; vrouw Gustav

    Name; Cynthia

    Age;(ong 20 t/m 30 Jaar) 28

    Character; lief,aardig,zorgzaam

    Like; Gustav,the kids

    Dislike; regen

    Children;(So Yess, What's Them Name and Age) 2; Cassandra, 8jaar en Nico, 10jaar

    Foto; http://69.90.174.246/photos/display_pic_with_logo/50235/50235,1177772935,1.jpg

    Wy Do You Want I My Quiz; omdat jij coewl bent en ik in je quiz wil

    Text;
    Hallo.
    Ik ben Cynthia. Mijn leeftijd wil je ook wel weten,zeker. Nou, normaal vraag je dat niet aan een dame maar voor jou maak ik een uitzondering. Ik ben 28.
    Gelukkig getrouwd en ik heb twee kinderen. Mijn echtgenoot heet Gustav en mijn kinderen heten Casandra en Nico. Nico is de oudste en is 10, Cassandra is 8. Alle twee gaan ze dus al naar de basischool.
    Nu moet ik gaan, de kinderen zijn thuis.
    Daaag.


    Fanta rules

    ROL;Vrouw van Tom

    Name;Shanice

    Age;(ong 20 t/m 30 Jaar) 25

    Character;Bitchy,Betrouwbaar,Lief,Soms een beetje raar.

    Like;Tom,Jaimy-Lee,Dancing,Singing,Shopping

    Dislike;té hypere mensen,Onbetrouwbare mensen,Liegen

    Children;(So Yess, What's Them Name and Age)Jaimy-Lee(2jaar)

    Foto;http://www.latimes.com/media/photo/2008-05/38397309.jpg

    Wy Do You Want I My Quiz;Omdat ik me al vaak heb aangemeld voor andere rollen en ik bijna nooit word uitgekozen,en het me een leuke rol en quiz lijkt!!

    Text;
    Heey schatjess!!!
    Ik ben Shanice en ik ben 25 jaar.Ik heb een hele lieve man genaamd Tom,Hij was de gitarist van de band Tokio Hotel,Je kent hem wel : Tom Kaulitz.Samen met zijn 2lingbroer en zijn 2 vrienden haden ze dus een band.Veder heb ik ook een heel lief en mooi kindje : Jaimy-Lee,Ik vind haar echt een schatje.Veel mensen zeggen dat als je vroeg aan kinderen begint dat je geen tijd meer voor jezelf hebt,Dat is niet waar!!ik zit regelmatig in de sauna,ik doe aan HipHop en ik werk in een kapperszaak.Maar ik heb nog wel tijd voor Tom en Jaimy-Lee hoor!!heel veel zelfs!!
    Veder hou ik ook van zingen en shoppen,Ik doe het vaak met mijn vriendinnen.Veder ben ik soms een beetje gek,Maar ach jah..het leven duurt kort dus gebruik die!!!
    Soms heb ik van die momenten dat ik heel serieus en een beetje streng ben maar meestal ben ik vrolijk en ben ik altijd wel in voor iets grappig!!!
    Naja ik ga maar eens..Ik moet naar mijn werk.


    xxxx


    (je mag mijn tekstje altijd veranderen ;))

    Ik heb hem ff iets aan gepast


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ROL; Vrouw Andreas
    Name; Rachel
    Age; 26
    Character; Lief,gek,koppig,zorgzaam
    Like; Voetballen,Andreas,kleding ontwerpen,schrijven,dansen
    Dislike; Muggen,zinloos geweld,dierenleed
    Children; Zwanger van een meisje Rose
    Foto; http://bittenandbound.com/wp-content/uploads/2008/04/beautiful-angelina-jolie.jpg
    Wy Do You Want I My Quiz; Lijtk me een super Quiz. En ik blijf die maken tot het eind:)
    Text;
    Haai,Ik ben Rachel en ik ben 26 jaar oud. Ik ben nu twee jaar getrouwd met mijn man Andreas. Ik ben nu zwanger van ons eerste kindje. En we wachten vol verwachting op hem of haar.
    Ik ben een zorgzaam persoon en lief voor iedereen. Maar volgens Andreas en mijn vrienden kan ik ook erg koppig zijn. Ik hou van lekker gek doen en lol maken.
    Ik ben een danseres maar voetbal ook in mijn vrije tijd. Ik schrijf ook wel eens kleine verhaaltjes en speel gitaar. Zo zie je maar,ik ben erg veelzijdig.
    Ik heb een bloedhekel aan zinloos geweld en al het dierenleed.


    Music is the new sex

    ROL; vrouw Gustav
    Name; Nickita
    Age;(ong 20 t/m 30 Jaar):25
    Character; altijd vrolijk en lacht veel en kan verlegen zijn
    Like; haar kinderen avril en Ryan en haar man Gustav en shoppen
    Dislike; mensen die denken dat ze alles zijn
    Children;(So Yess, What's Them Name and Age)
    ja zoontje (Ryan) 4 jaar en een dochter (avril) 2 jaar
    Foto;
    http://www.poster.net/gellar-sarah-michelle/gellar-sarah-michelle-photo-sarah-michelle-gellar-6221381.jpg
    Wy Do You Want I My Quiz; omdat het me super lijkt om in 1 van jouw quizen te mogen spelen
    Text;
    Haay mijn naam is Nickita
    ik ben 25 jaar en altijd vrolijk en ben een behulpzaam type
    Ik heb 2 kinderen een meisje en een jongen
    het meisje heet Avril en is 2 jaar en lijk vaal op mij teminste dat zegt Gustav
    en een zoontje die is 4 en lijkt erg veel op zijn varder ik denk dat hij later ook zo knap en stoer zal zijn als zijn varder
    we zijn heel gelukkig in het geszin en ik weet gewoon dat de band te strek is om te breken
    verder hou ik van shoppen en lach ik graag dat staat ook veel gezzeliger dan een sagerijnig iemand toch? ;)
    maar ik moet nu gaan moet de kinderen naar school berngen doei (K)


    You can't touch music but music touch you

    Just what I Wanna Know About You;

    ROL; Tom of Gustav vrouw !

    Name; Jacqueline

    Age;(ong 20 t/m 30 Jaar)19 bijna 20.

    Character; Bitchy.

    Like; Tom kaulitz z'n gitaar en tom kaulitz xD

    Dislike; Haters..

    Children;(So Yess, What's Them Name and Age)

    Nee wilt zwanger zijn (a) !!

    Foto;

    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Wy Do You Want I My Quiz; Ik word een grote fan als ik een rol krijg !! :p

    Text;

    Hi dude..



    Ik ben dus Jacqueline, een meisje wat opzich zelf woont, ik ben thuis vaak weggelopen, omdat ze m''n kleding hoerig vonden.. Nouja boeien.. Ik hou eenmaal van shirtjes met inkijk en korte rokjes.. Ook draag ik wel eens skinny's.. Maar oke even terug naar m'n leven !!



    Ik ben fotomodel, al ongeveer 3jaartjes, ik geniet van m'n werk ik maak enorme mooie en sexy fotos.. Ik heb ook een klein geheimpje me dagboek staat er vol mee. Ze gaan over Tom en Gustav !! Het staat er vol mee.. Maar ik zal ze vast nooit ontmoeten denk ik ! Weetje ik heb een hekel aan m'n buurmeisje hier in de flat e denkt alles te zijn, maar ik besteed haar geen aandacht.. Nouja ik ben geen emo iedergeval maar wel een beetje scene.. Maar toch meer de bitch !!

    Naja ik ga wat fotos maken dude ! En dan shoppen met me friends.. Wie weet kom ik wel lekkere jongens tegen zoals Tom of Gstav !



    xx <3




    ROL; Vrouw van Georg

    Name; Kim

    Age;(ong 20 t/m 30 Jaar) 25

    Character; lief brutaal koppig eigenwijs

    Like; strand met de kinderen en Mijn lieve Georgie

    Dislike; slechte weer

    Children;(So Yess, What's Them Name and Age)
    Elise(10) Remi(8) en eentje op komst

    Foto; http://www.spacefiles.net/Images/Hot_Chicks/Kaley_Cuoco/images/Kaley_Cuoco_1155.jpg

    Wy Do You Want I My Quiz; Cool

    Text;

    Halllloo luitjes
    Laat ik even zegen wie ik ben
    Kim is mijn naam ,25 jaar oud en Getrouwd met Georg Listing.Ik heb samen met Georg 2 kinderen ik zal ze ff voorstellen Elise is 10 volgens Georg lijkt Elise erg veel op mij en Remi die is 8 en lijkt heel veel op Tom hij zegt van niet en er is nog eentje opkomst.Ik hou van mijn kinderen en natuurlijk tom en naar het strand gan met hun. Ik houd niet van slecht weer.Ik ga want.Georg en ik brengen de kids naar oma en opa

    XX Kim

    Wanner ga ej kiezen???


    *He's the one.

    Wanner ga ej kiezen???


    IK wacht nog ff op andere aanmeldingen, en als die niet meer komen, ga ik kiezen


    Ice-cream Rockt more than you x3

    OKAY(A)


    *He's the one.

    (...)

    IK wacht nog ff op andere aanmeldingen, en als die niet meer komen, ga ik kiezen


    okee maar ik ga ff na c1000 heb honger xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~