• Ik snap hier iets niet.
    Ik was daarnet wat aan het rondkijken en kwam op het profiel van Krullie.Ik zag dat ze vijf sterren had en ik klikte daarop.En toen zag ik dat je 50 quizlets moet ontwerpen voor je 5 sterren hebt.Maar zij heeft maar 3 quizlets! Hoe kan dat dan? :s
    PS; da's niet boos bedoeld ofzo hoor (:


    - hoi ;D

    Omdat ze misschien wel uuh 57 quizen maakt maar niet activeerd ? (nerd)


    I found myself in Wonderland.

    Ze heeft hoofdstukken van Stories en die horen bij quizen maybe.
    Dat denk ik :')


    Some people make the world special just by being in it

    Is bij mij trouwens ook, ik heb maar 2 quizen maar heb wel 5 sterretjes ;d


    Some people make the world special just by being in it

    Ik denk dat seriedelen er ook onder vallen ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    heb ik dat ook?

    ja dat heb ik ook:O

    Hoe kan dat met mijn 1 quizje:O

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 18:28 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat komt omdat er eerst alleen maar series waren en seriedelen vielen onder Quizzen. Daarom denk ik.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat heeft te maken met het niveau dat je ooit hebt gehaald.
    De delen van de series van vroeger, werden ook getelt als quizzen. Ik heb ooit dus meer dan 50 quizzen gehad, en niet ingeactiveerd dus, en als je eenmaal een bepaald aantal sterren hebt gehaald, gaat dat niet meer naar beneden volgens Rickjuh.
    En je mag het best aan mij vragen als je toch op mijn profiel bent, ik bijt niet :)

    De delen van stories vallen hier niet meer onder.

    bij mij klopt het ook niet.. ik heb er te weinig voor 5 sterren, maar hij werkt het nooit bij.. maar ach jaa..x'D

    Krullie schreef:
    Dat heeft te maken met het niveau dat je ooit hebt gehaald.
    De delen van de series van vroeger, werden ook getelt als quizzen. Ik heb ooit dus meer dan 50 quizzen gehad, en niet ingeactiveerd dus, en als je eenmaal een bepaald aantal sterren hebt gehaald, gaat dat niet meer naar beneden volgens Rickjuh.
    En je mag het best aan mij vragen als je toch op mijn profiel bent, ik bijt niet :)

    ooow, vandaar.. nu snap ik het..x'D (A)

    Maar als je dan 50 quizlets moet halen voor je vijf sterren hebt is dat toch best veel?


    - hoi ;D

    Ja, het was ook makkelijk toen er nog series waren, de verhaaldelen nog mee telde.
    Maar Quizlet blijft in ontwikkeling, er zal vast nog wel eens iets aan verandert worden.

    Krullie schreef:
    Ja, het was ook makkelijk toen er nog series waren, de verhaaldelen nog mee telde.
    Maar Quizlet blijft in ontwikkeling, er zal vast nog wel eens iets aan verandert worden.

    Oke gelukkig, want anders krijg ik nooit vijf sterren :D


    - hoi ;D

    Hoevel sterren heb ik? 4 dus, volgens mij al een hele tijd. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 21:37 ]

    6000BRIEFJE schreef:
    Hoevel sterren heb ik? 4 dus, volgens mij al een hele tijd. :Y)

    Wat bedoel je?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 21:38 ]


    - hoi ;D