• Hoorde ik vorig jaar van mijn oma dat mijn mentor gebelt had. Mijn oma vroeg: 'Snijd jij jezelf?' Ik zo: 'Echt niet! Wie heeft dat gezegd?' Mijn oma alles uitleggen. En ik nog een keer zeggen dat ik dat niet doe.
    Stuurde mijn BF me laatst een SMS; 'Wat weet Jasmijn dat ik niet mag weten?' Had Jasmijn aan mijn BF verteld dat ik mezelf snijd.

    Jemig, en dat noemt zich een vriendin..

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 19:26 ]

    Waarom zou ze dat doen ? ôo.


    None but ourselves can free our minds.

    O-o
    Wraakactie op iets?


    You'll never dream alone. <3

    O.O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Breakfast schreef:
    O-o
    Wraakactie op iets?

    Nee ik denk het niet.
    Ik heb haar nooit iets misdaan.
    Deathwish schreef:
    Waarom zou ze dat doen ? ôo.

    Ik heb geen idee..

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 20:07 ]

    Micayah schreef:
    (...)
    Ik heb geen idee..

    Vraag haar,meschien wou ze je alleen helpen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Maar als het privé is dat je jezelf snijdt (wat ik eruit begrijp) waarom vertel je het hier dan openbaar op het forum?


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    cherrycream schreef:
    Maar als het privé is dat je jezelf snijdt (wat ik eruit begrijp) waarom vertel je het hier dan openbaar op het forum?
    Wat ik nou ook net dacht.

    cherrycream schreef:
    Maar als het privé is dat je jezelf snijdt (wat ik eruit begrijp) waarom vertel je het hier dan openbaar op het forum?

    Maar ze zegt toch niet dat het privé is. :8

    Silhouettes schreef:
    (...)
    Maar ze zegt toch niet dat het privé is. :8


    " Mijn oma vroeg: 'Snijd jij jezelf?' Ik zo: 'Echt niet! Wie heeft dat gezegd?' "

    Waarom ontkennen als het niet privé is?


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    cherrycream schreef:
    (...)

    " Mijn oma vroeg: 'Snijd jij jezelf?' Ik zo: 'Echt niet! Wie heeft dat gezegd?' "

    Waarom ontkennen als het niet privé is?

    Misschien snijdt ze haarzelf niet. ._.

    Silhouettes schreef:
    (...)
    Misschien snijdt ze haarzelf niet. ._.


    Even later zegt ze: " Had Jasmijn aan mijn BF verteld dat ik mezelf snijd. "


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    cherrycream schreef:
    (...)

    Even later zegt ze: " Had Jasmijn aan mijn BF verteld dat ik mezelf snijd. "

    Misschien had ze dat verzonnen ofzo? En trouwens, er zijn zoveel mensen die hier hun privéproblemen vertellen, daar is toch niks mis mee? Er is een groot verschil tussen je oma/vriendin en een forum waarop waarschijnlijk niemand je persoonlijk kent.

    ze bedoelt toch, dat die vriendin tegen haar bf zegt dat ze zichzelf snijd,
    dan hoeft dat niet waar te zijn toch? ;p


    AAP

    Silhouettes schreef:
    (...)
    Misschien had ze dat verzonnen ofzo? En trouwens, er zijn zoveel mensen die hier hun privéproblemen vertellen, daar is toch niks mis mee? Er is een groot verschil tussen je oma/vriendin en een forum waarop waarschijnlijk niemand je persoonlijk kent.

    Ik snap jou punt ook wel. Maar ik snap de maker van dit toppic niet.
    Als ik mezelf snijd, zal ik dat persoonlijk niet op een forum vertellen.
    En ik zal al zeker niet verzinnen dat ik mezelf snijd.
    & Ik snap het ook wel dat ze het ontkent aan haar oma (bijvoorbeeld dat ze zich schaamt)
    Maar ik snap niet dat ze niet wilt dat haar oma en/of vriendin het weet, maar een stuk of 30 onbekende wel.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    cherrycream schreef:
    (...)
    Ik snap jou punt ook wel. Maar ik snap de maker van dit toppic niet.
    Als ik mezelf snijd, zal ik dat persoonlijk niet op een forum vertellen.
    En ik zal al zeker niet verzinnen dat ik mezelf snijd.
    & Ik snap het ook wel dat ze het ontkent aan haar oma (bijvoorbeeld dat ze zich schaamt)
    Maar ik snap niet dat ze niet wilt dat haar oma en/of vriendin het weet, maar een stuk of 30 onbekende wel.


    Tja, mensen zijn rare wezens. ;D
    Er zijn wel meerdere mensen op Quizlet die een topic hebben gemaakt waarin ze zeiden dat ze zich snijden. Ik zou dat persoonlijk zelf ook nooit doen, maar iedereen is verschillend.