• Ik luister daarnet Buschauffeur van Kempi. Hij zegt in de lyrics: "Dus kom op buschauffeur en rij die waggie achteruit, naar toen het beter was."
    Ik ben heel gelukkig, maar die tijden van vroeger mis ik.
    Geen problemen met boys, drugs, roken, spijbelen, diploma, baan, politie noem maar op.
    Hebben jullie dat soms ook, dat je de oude tyden mist?


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Elke dag, net zoals een paar anderen hier.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik mis het nu al om tiener te zijn, terwijl ik nog maar 16 ben. Maar als ik aan de toekomst denk, wou ik dat ik niet ouder hoef te worden. x_x
    - wordt er nu al ziek van -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    soms wel maar andere kere helemaal ni :D


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    dat heb ik dus helemaal niet! Ik heb het nu veel beter..


    Je moet worden wie je bent.

    Elke dag.
    Echt, je wilt niet weten. -.-'


    ok

    Sprinkles schreef:
    dat heb ik dus helemaal niet! Ik heb het nu veel beter..

    Hahaahah :'DD.
    Ik moest spontaan lachen door deze reactie:P


    ok

    Ik snap niet waarom mensen het missen. ;$ Verantwoordelijkheid is toch niet zo erg? Ieder mens krijgt het en je bent niet de enige. Ik vind het niet erg. Klein zijn is wel onbezorgd enzeu, maar nu vind ik het veel leuker. Je kunt zoveel meer doen enzeu. :] Maarja, misschien komt dat omdat ik niet zo'n leuke tijd heb gehad toen ik klein was. Zou best kunnen, weet ik niet zeker. Antwoord op je vraag? Nee, ik mis het niet. Totaal niet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik mis de tijd vóór 3 Juli 2008.


    -

    Trafficlight schreef:
    Ik snap niet waarom mensen het missen. ;$ Verantwoordelijkheid is toch niet zo erg? Ieder mens krijgt het en je bent niet de enige. Ik vind het niet erg. Klein zijn is wel onbezorgd enzeu, maar nu vind ik het veel leuker. Je kunt zoveel meer doen enzeu. :] Maarja, misschien komt dat omdat ik niet zo'n leuke tijd heb gehad toen ik klein was. Zou best kunnen, weet ik niet zeker. Antwoord op je vraag? Nee, ik mis het niet. Totaal niet.


    Dat kan ook liggen aan omstandigheden. :')


    -

    Ja. Al het huiswerk irriteert me mateloos. ><


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Iedere dag, iedere seconde...


    You move me ......... Kurt

    Ik mis het niet. Ik had zeg maar, geen leuke jeugd gehad. Dus, ik mis het niet.


    You'll never dream alone. <3

    Ja, dat je gewoon buiten kon spelen met je vrienden en dan kon je nog dingen doen die je eigenlijk niet mocht zonder er hard gestraft voor te worden, dat gaat nu niet meer. En al die leuke dingen die je kon doen die je nu niet meer kan doen, en al die vrienden die je toen had en die je nu uit het oog verloren bent. Yeah, ik mis het.

    ik mis vroeger niet hoor afschuwelijke tijd. niet dat het nu niet afschuwelijk is maar kan niet w8en tot ik 18 ben en uit huis kan.

    Dude, je kan niet geloven hoe vaak.