• Ik haat m'n moeder echt nu! Ik was een kwartier alleen thuis, komt ze terug, staat mijn muziek op, begint ze er gewoon doorheen te praten! Dus ik moest het wel afzetten om naar haar niet boeiende belevenissen te luisteren... Terwijl als ik iets wil zeggen ze dus nooit luistert en me nooit begrijpt, ze maakt er zelfs grapjes over dat ik me zo onbegrepen voel! ik heb soms van die dagen dat ik de hele nacht lig de huilen daardoor , maar dat weet zij niet. Ze zou toch niet luisteren of het begrijpen, dus waarom zou ik dan de moeite nog doen om het te zeggen?
    Argh, soms zou ik haar echt willen wurgen!
    Dat moest er even uit.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 15:56 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Op zich is het toch niet heel erg om even je muziek uit te zetten?:X
    Je moet gewoon de rollen omdraaien, stel dat jij de moeder was, en je dochter maakt er een probleem van als ze de muziek uit moetdoen? Dat vind jij dan ook niet leuk, en zo erg is het niet om de muziek uit te doen toch?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ;s


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Gekehoofd schreef:
    Op zich is het toch niet heel erg om even je muziek uit te zetten?:X
    Je moet gewoon de rollen omdraaien, stel dat jij de moeder was, en je dochter maakt er een probleem van als ze de muziek uit moetdoen? Dat vind jij dan ook niet leuk, en zo erg is het niet om de muziek uit te doen toch?

    Het gaat niet zozeer over de muziek, maar vooral over het feit dat zij mij nooit begrijpt en ik al haar gebrabbel moet aanhoren.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Mijn moeder luistert ook bijna niet naar wat ik vertel. Waarom zou ze? Het gaat alleen maar om van die pietlutige tienerprobleempjes.


    Ryan Dunn (ll)

    mijne geeft heel snel haar mening...*zucht*


    Love is the movement <3

    fijne moeder dan >.<
    heb je dat trouwens wel eens gezegd tegen d'r? dat je het niet leuk vind dat jij wel naar haar verhalen moet luisteren, maar zij zelf totaal niet naar jouw verhalen luisterd?
    en k vind het echt erg voor je dat ze grapjes maakt over dat je je onbegrepen voelt ;o dat zou voor mij echt een serieus probleem zijn O.o


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Jilliard schreef:
    fijne moeder dan >.<
    heb je dat trouwens wel eens gezegd tegen d'r? dat je het niet leuk vind dat jij wel naar haar verhalen moet luisteren, maar zij zelf totaal niet naar jouw verhalen luisterd?
    en k vind het echt erg voor je dat ze grapjes maakt over dat je je onbegrepen voelt ;o dat zou voor mij echt een serieus probleem zijn O.o

    ik zeg gwn dat ze dan stil moet zijn en dan word ze boos.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    je moeder heeft toch wel soms interresse in jouw verhalen. Bij mij is het altijd, dat ze komt als ik aan het computeren ofzo ben, maar dan heb ik geen zin om mijn "verhalen" te vertellen. En als ik zin heb om ze te vertellen, heeft zij geen tijd ofzo..

    Whipple schreef:
    je moeder heeft toch wel soms interresse in jouw verhalen. Bij mij is het altijd, dat ze komt als ik aan het computeren ofzo ben, maar dan heb ik geen zin om mijn "verhalen" te vertellen. En als ik zin heb om ze te vertellen, heeft zij geen tijd ofzo..

    Ze vraagt enkel veel te veel 'alles goed?' en dan zeg ik gewoon 'Hmmhmm' en dan zegt ze 'oké'


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Stereotype schreef:
    (...)
    Ze vraagt enkel veel te veel 'alles goed?' en dan zeg ik gewoon 'Hmmhmm' en dan zegt ze 'oké'


    Dat heb ik ook, maar ze geeft wel interresse he.. Zelf vind ik het ook echt vervelend, maar als je er eens goed overnadenkt, bedoelt ze het wel goed..

    Als het zo gaat.. vertel geen dingen meer aan je moeder. Maar zoek een goede vriend(in) of vertrouwens persoon die WEL luistert :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    mabey kan je een brief schrijven,
    over dat je het niet leuk vind als ze die dingen doet.
    en dan aan haar geven en dan weg gaan, en haar latten lezen.

    nou ik weet eigelijl niet.


    To The Stars Through Adversity

    je moet de volgende keer gewoon je muziek aan laten tot ze er wat van zegt
    en miss moet je een keer zeggen dat je geen zin hebt om naar haar niet nuttige verhalen te luisteren


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    is dat reden genoeg om haar te haten ?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rickjuh schreef:
    Als het zo gaat.. vertel geen dingen meer aan je moeder. Maar zoek een goede vriend(in) of vertrouwens persoon die WEL luistert :)


    Ja, dat doe ik en dat helpt enorm. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.