• Jullie stijl proberen af te jatten?

    Bij mij af en toe. Vroegah heel erg vroegah was ik Hiphop. Nou loopt er zo'n jonkie op school die is Hiphop. Like.. Het is net in het dorp maar toch? Ik ben geen Hiphop meer maar heb een eigen stijl waar veel Urban in te zien is.

    En het ergste zijn de volgende dingen..

    Ten 1e. Ze lijken niet eens op mij. Als ze mijn stijl proberen af te jatten doe het dan goed.
    Ten 2e. Praten ze drents en ik heb zo de pest aan die boerentaal.

    En daarom zeg ik vaak tegen mensen...
    Ik weet waarom je vervelend kijkt want in heel dit boerengat woont er maar een als mij. Dus faker rot op en crieer je eigen fokking style!

    Kennen jullie ook van die jouw fakers?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    zucht, ja op de basisschool droeg iedereen van die tutjeskleding(vlindertjes, strikjes enz.). Ik droeg opeens zwarte kleding, vesten en baggyjeans. Nu zie ik iedereen daar zo lopen en nu loop ik in vlindertjes en strikjes x|

    Das kutjes..
    Ik had wel eerst son wijff die ging alles wat ik had ook kopen en dan deed ik dat aan en de volgende dag liep sij in sowat presies het selfde ¬¬
    En toen had ik daar wat vn gesegt en toen sei se jaja ,is helemaal niet soo..
    En toen sei ik:
    Mag ik hopen voor je
    En toen deed se het opeens minder..


    Crack a bottle

    Der Probeert juist NIEMAND je stijl te pikken en alsze dat toch zouden doen, STOP DAN MET JE ZO AAN TE STELLEN --" egotripper O_o aandachtzoeker Ö


    PoisonTrash on camera

    I wou inneen een piercing en hup ieder meisje van de school wilt een piercing. Ik word gothic,hup iedereen die mij altijd aankijkeek die werd ook gothic. Ik kocht een groene Puma vest en hub het poupulairste truttje van de school kocht er ook 1

    Nou nog gelukkig niet echt. Dat lijkt me rottig loopt in ene iemand met precies hetzelfde haar o.o

    Ja, een vriendin van mijn vrienden deed mij met ALLES na. Idolen, kledingstijl, muziekstijl, favo film, favo band, favo celebirty's, schoenen, kapsel [die origineel WAS] zelfs als ik iets in mijn schrift aan het tekenen was, ging zij dat ook tekenen -_-'
    Toen ging ze naar een andere klas:D Maar ze deed me nog steeds veel na. Toen heb ik deze zomervakantie tegen haar gezegd dat ik het vreselijk irritant vind dat ze me in ALLES nadoet. Zij zo: 'Ojaa? In wat dan?' Ik zo'n heel rijtje opnoemen. 'Oja... Maar jou haar heb ik neit na gedaan hoor' (ik vond het het ergste dat ze mijn kapsel pikte xS en dan zegt ze dit, domme faker) Ik zo 'Een paar vriendinnen van mij zagen jou bij het Concert van Avril Lavigne, en ze vonden jou kapsel wel erg bekend voorkomen....' Toen was ze dus gedist(dance) En zei ze zo; 'OH.. ja, sorry, maar ik vond/vind je stoer en daarom doe ik dat'
    En op het laatste bedankte ze me ook nog dat ik het tegen haar zei ;0


    Sweet dreams will come true.

    I wou inneen een piercing en hup ieder meisje van de school wilt een piercing. Ik word gothic,hup iedereen die mij altijd aankijkeek die werd ook gothic. Ik kocht een groene Puma vest en hub het poupulairste truttje van de school kocht er ook 1
    Bij mij dan, ik koop een leuke vijde vest en ik zie er bijna iedereen in lopen. Ik koop maar een andere iets duurdere vest en hup weer iedereen.

    is het echt zo erg dat ze je nadooen?? Ik zie het juist als een compliment, dat mensenzo erg tegen je op kijken, dat ze jou willen zijn(A) Dat is toch juist chil? Als mensen je style bewondere??

    is het echt zo erg dat ze je nadooen?? Ik zie het juist als een compliment, dat mensenzo erg tegen je op kijken, dat ze jou willen zijn(A) Dat is toch juist chil? Als mensen je style bewondere??

    Kan wel. Toch erger ik me er aan.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    is het echt zo erg dat ze je nadooen?? Ik zie het juist als een compliment, dat mensenzo erg tegen je op kijken, dat ze jou willen zijn(A) Dat is toch juist chil? Als mensen je style bewondere??


    SOo kun je het ook bekijken jaa,maar ik vind het zwaar irritant,, Wnt sij is egt son sgeinheillige kuthoertje en als sij wat segt gelooft iedereen haar meteen en dan segt iedereen dat IK een faker bn terwijl sij mij naäapt ,en daarbij , Als je je eigen stijl crieëerd en iemand jat hem ,is het ook niet meer uniek.. En ik vind dat het daar om gaat bij je eigen stijl


    Crack a bottle

    (...)

    SOo kun je het ook bekijken jaa,maar ik vind het zwaar irritant,, Wnt sij is egt son sgeinheillige kuthoertje en als sij wat segt gelooft iedereen haar meteen en dan segt iedereen dat IK een faker bn terwijl sij mij naäapt ,en daarbij , Als je je eigen stijl crieëerd en iemand jat hem ,is het ook niet meer uniek.. En ik vind dat het daar om gaat bij je eigen stijl

    Kijk! En zo denk ik dus precies (A).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ja, echt wel. Op de basischool kwam er de heletijd iemand naar me toe waar heb je dat gekocht? VOlgende dag had ze precies hetzelfde aan xD, maar super erg vind ik het niet. Ik vind het alleen erg als ik het zelfde aanheb als iemand anders op dezelfde dag xD.

    xx

    MIJN REACTIE ISWEG Ö
    wrm heb je dat gdn ?? Ö


    PoisonTrash on camera

    (...)
    Kijk! En zo denk ik dus precies (A).
    Ik ook^^


    Sweet dreams will come true.

    ZET HEM TRUG LoSSer


    "


    PoisonTrash on camera