• Wel, wat hebben jullie deze nacht gedroomd?

    ik heb gedroomd dat ik en Taylor Lautner Cliniclowns waren °-° (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 14:41 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik droomde over die leuke jongen die gisteren ook bij het zwembad was.
    Rauwrrr ^^,


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik droomde dat Bill voor mijn neus werd overreden en ik durf ervoor te wedden dat deze nacht Bill weer dood gaat.
    Ja, Bill is deze week al in iedere droom doodgegaan, telkens waar ik bij was ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik droomde over draco malfidus(H)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 19:49 ]

    Nou, ik en vrienden gingen verkleed als personage's uit LOTR. Ik was Sauron :')
    Enne, we kwamen in zo'n wereld waarbij we verder moesten komen maar in elk level was er een groot monster die je kon opeten. En er werden steeds meer people opgevreten.
    Ik kan me herinneren dat er bij een brug een monster zat, en in groot zwem-leven met een grote vis. EN dat we op het einde in een schip zaten en aan de kant waren ors die ons beschoten. Laterna stond ik ook bij die orcs en viel ik ook het schip aan D: Enne, toen moesten we de volgende dag naar school, en liepen we de levels door en toen kroop ik in zo'n monster en kon ik er niet meer uit...


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat ik met mijn vriendje (in real life heb ik geen ;D ) naar een volleybalwedstrijd ging, en dat hij speelde en er een bal op mij af kwam en dat hij me toen beschermde :'D En toen ben ik naar mijn vriendinnen gegaan om te praten ;D
    Leuk hé ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Niks dat ik me kan herinneren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Desolate schreef:
    Over Skeletten in paars/oranje Hawaïshirts.=D

    (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik niets. Maar in de droom van mijn nicht kwam ook Taylor Lautner voor...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.