• Gisteren zat ik AP te kijken, dat SPCA Housten. Toen had een 14 jarige jongen, uit Amerika dus, zijn eigen kat achter zijn fiets gebonden met touw, en is ie er mee gaan fietsen. Vervolgens heeft hij de kat in brand gestoken. Het kopje had diepe brandwonden, van de oortjes was bijna niks meer over en de snorharen waren weg. Nou, en wat krijgt die jongen als straf ? Hij moet naar de kinderrechter, en die stuurt hem naar een een of andere curcus, zodat hij inziet wat hij gedaan heeft, en dat hij het niet weer zou gaan doen. Gelukkig, heeft die kat het overleefd, en hij/zij leeft nu bij een andere familie. En het aparte is, dat ze áltijd dat lieve karakter behouden na alles wat ze hebben meegemaakt. Die jongen mogen ze van mij ook in de fik steken :x Sorry, maar daar kan ik zo boos om worden xd


    I'd rather go naked than wear fur.

    O-M-G hoe kan je een ander levend wezen dat nu aan doen ? Dan heb je geen ziel...

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 11:55 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    WTF
    ik haat zulke mensen serieus
    ik kan daar echt van janken
    en als ik die rechter was had ik die gast met eigen handen in de fik gezet
    kutkind


    We can only learn to love by loving.

    Die jongen mogen ze van mij ook in de fik steken :x

    Neeman, dan is ie te snel van zijn straf af.
    Martelen die handel.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dierenbeul echt ik walg daar van :@


    Some angels have no wings.

    Screwed schreef:
    (...)
    Neeman, dan is ie te snel van zijn straf af.
    Martelen die handel.

    Ja oke. Hij moet pijn lijden.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Fighter schreef:
    WTF
    ik haat zulke mensen serieus
    ik kan daar echt van janken
    en als ik die rechter was had ik die gast met eigen handen in de fik gezet
    kutkind

    Jaa, nou, ik kreeg tranen in mijn ogen :x Je zag dat katje helemaal verbrand, echt zielig. Dat was ook een keer zo met een hond.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat is echt hatelijk. Wie doet nu zo iets? oO En het doet me denken aan een lege brug. Dat meisje had ook haar kat in brand gestoken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Phenomenon schreef:
    (...)
    Jaa, nou, ik kreeg tranen in mijn ogen :x Je zag dat katje helemaal verbrand, echt zielig. Dat was ook een keer zo met een hond.

    Heb je daar dan een foto van gezien ö


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    gevoelloos wezen.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    -in shock-
    ik snap echt niet dat die jongen zoiets kan doen. Die kat heeft hem toch niets misdaan? Van mij mogen ze hem ook in de fik steken!


    Happiness hit her like a train on a track

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Heb je daar dan een foto van gezien ö

    Ja, filmpje. Want dan halen ze die kat op, en dan filmen ze de hele tijd. En dan behandelen ze de kat, en nja..


    I'd rather go naked than wear fur.

    ja ik kijk dat altijd op de TV, er was er ook een die z'n hond in de fik stook :S

    wazige mensen.

    Wat raar dat ze hem alleen naar een cursus sturen. Volgens mij is hij mentaal toch duidelijk niet gezond als hij zoiets doet. :l


    Mew <3

    pff van mij mogen ze bij hem precies hetzelfde doen als hij bij die kat deed!! weet hij ook eens wat dat is, rot joch


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Waar haalt hij het in huis?
    Kom op.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.